Zamów szkolenie odpowiadające na kierunki polityki oświatowej
- Ocenianie, klasyfikowanie i promowanie uczniów z Ukrainy
- Integracja klasy w edukacji uczniów z doświadczeniem migracyjnym
- Rola wartości w wychowaniu i nauczaniu
- Jak wychować wielkich ludzi?
- Kto Ty jesteś? – kształtowanie postaw patriotycznych w szkole i wychowanie w oparciu o wartości
- Wartościowe szkoły w innowacjach pedagogicznych – wychowanie do wrażliwości na prawdę i dobro
- Wychowanie do wartości i kształtowanie postaw społecznych
- Cyfrowa szkoła = cyfrowy nauczyciel. Autodiagnoza kompetencji oraz prawo autorskie w praktyce szkolnej
- Gdy język polski jest barierą – praca z uczniem obcokrajowcem lub powracającym z zagranicy
- “Cyfrowy smoczek” – czyli o roli urządzeń i treści cyfrowych w życiu dzieci w wieku przedszkolnym
- Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) i wielospecjalistyczna ocena funkcjonowania ucznia (WOPFU)
- Skuteczna praca z uczniem w dobie nowych technologii
- Cyfrowy imigrant, czy tubylec? Jak kształtować umiejętności cyfrowe u nauczycieli i uczniów
- Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości psychofizycznych uczniów
- Cyfrowi przyjaciele nauczyciela – canva, wordwall, learningapps, padlet, mentimeter, sway
- Diagnoza zapotrzebowania na treści wychowawcze i profilaktyczne
- Fakty i mity w edukacji. Jakie metody nauczania mają poparcie w badaniach naukowych?
- Jakość kształcenia i jej wpływ na sukces edukacyjny uczniów w kontekście nauczania tradycyjnego i zdalnego
- Wykluczenie – jak pracować z dziećmi i młodzieżą w postpandemicznej rzeczywistości?
- Wsparcie uczniów w sytuacji kryzysowej – wykorzystanie dostępnych narzędzi i metod
- Szkoła po edukacji zdalnej – działania naprawcze i wsparcie edukacyjno-wychowawcze
- Zintegrowany System Umiejętności – jak rozwijać kompetencje osobiste i zawodowe?
- Zawody przyszłości – czyli jak kształtować kompetencje niezbędne na nowoczesnym rynku pracy