Projekt, jako metoda integrująca uczniów z doświadczeniem migracyjnym ze środowiskiem klasowym i szkolnym
Założeniem szkolenia jest przygotowanie nauczycieli do pracy metodą projektu w oddziałach, w których uczą się uczniowie z doświadczeniem migracyjnym. Zastosowanie tej metody pozwala nie tylko efektywnie i interesująco zrealizować wymagania podstawy programowej, ale także może stanowić podstawę integracji międzykulturowej i lingwistycznej uczniów. Uczniowie komunikują się, korzystając z dowolnych języków, a także wykorzystując komunikację niewerbalną. Zdobywanie wiedzy poprzez sięganie do źródeł, wymianę i selekcję informacji w małych grupach, w kontekście potrzeby komunikacyjnej, kształtuje liczne umiejętności, w tym także społeczne.
Program szkolenia:
-
Projekt jako metoda realizacji podstawy programowej
-
Projekt jako metoda integrująca uczniów
-
Etapy realizacji projektu i mini-projekt
-
Przykłady zajęć z wykorzystaniem metody projektu
-
Warsztaty tworzenia mini-projektów
Zamów szkolenie

Formularz
