Skuteczna komunikacja w sytuacjach trudnych i konfliktowych
„Świat internetu”, w którym obecnie funkcjonujemy, jak się okazuje, nie sprzyja umiejętnościom komunikacji „face to face”. Generalnie jako społeczeństwo mamy coraz większe problemy z porozumiewaniem się, ze słuchaniem (tym bardziej ze słuchaniem ze zrozumieniem i wyrozumiałością). Szkolenie to pomoże Państwu w bezpośredniej komunikacji z „trudnym klientem” (rodzicem, uczniem, kolegą z pracy, sfrustrowanym człowiekiem, zawiedzioną kobietą, osamotnionym dzieckiem). Wskaże Państwu jak wielkie znaczenie ma „mowa ciała”, jak skutecznie wykorzystać komunikację werbalną. Dowiecie się Państwo w jaki sposób możemy wywierać wpływ na rozmówcę i jak rozmawiać z osobami z zaburzeniami. Serdecznie zapraszamy.
Program szkolenia:
1. Komunikacja
- Co to jest komunikacja?
- Kanały komunikacyjne
2. Komunikacja niewerbalna
- Pierwsze wrażenie
- Proksemika
- Mowa ciała
3. Komunikacja werbalna
- Przygotowanie do rozmowy
- „Aktywne słuchanie”
- „Szumy” w komunikacji
4. Wywieranie wpływu – reguły
- Wzajemności
- Zaangażowania
- Konsekwencji
- Autorytetu
- Lubienia i sympatii
- Niedostępności
- Społecznego dowodu słuszności
5. Kontakt z osobami zaburzonymi – wskazówki do rozmowy z:
- Osobą z doświadczeniem kryzysu psychicznego
- Osobą chorującą psychicznie
- Człowiekiem z osobowością antyspołeczną
Zamów szkolenie

Formularz
