fbpx
A-Z Centrum Rozwoju Edukacji

Skuteczna komunikacja w sytuacjach trudnych i konfliktowych

„Świat Internetu”, w którym obecnie funkcjonujemy, jak się okazuje, nie sprzyja umiejętnościom komunikacji „face to face”. Generalnie jako społeczeństwo mamy coraz większe problemy z porozumiewaniem się, ze słuchaniem (tym bardziej ze słuchaniem ze zrozumieniem i wyrozumiałością). Szkolenie to pomoże Państwu w bezpośredniej komunikacji z „trudnym klientem” (rodzicem, uczniem, kolegą z pracy, sfrustrowanym człowiekiem, zawiedzioną kobietą, osamotnionym dzieckiem). Wskaże Państwu jak wielkie znaczenie ma „mowa ciała”, jak skutecznie wykorzystać komunikację werbalną. Dowiecie się Państwo w jaki sposób możemy wywierać wpływ na rozmówcę i jak rozmawiać z osobami z zaburzeniami. Serdecznie zapraszamy.

 

Program szkolenia:

 

1. Komunikacja

 

  • Co to jest komunikacja?
  • Kanały komunikacyjne

 

2. Komunikacja niewerbalna

 

  • Pierwsze wrażenie
  • Proksemika
  • Mowa ciała

 

3. Komunikacja werbalna

 

  • Przygotowanie do rozmowy
  • „Aktywne słuchanie”
  • „Szumy” w komunikacji

 

4. Wywieranie wpływu – reguły

 

  • Wzajemności
  • Zaangażowania
  • Konsekwencji
  • Autorytetu
  • Lubienia i sympatii
  • Niedostępności
  • Społecznego dowodu słuszności

 

5. Kontakt z osobami zaburzonymi – wskazówki do rozmowy z:

 

  • Osobą z doświadczeniem kryzysu psychicznego
  • Osobą chorującą psychicznie
  • Człowiekiem z osobowością antyspołeczną

Zamów szkolenie

Formularz

Proszę uzupełnić to pole. Proszę uzupełnić to pole.
Proszę uzupełnić to pole. Proszę uzupełnić to pole. Proszę wprowadzić prawidłowy adres email.
Proszę wprowadzić uwagi
Proszę o wyrażenie zgody.
Proszę o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.