O szkoleniu

W szkole każdego dnia spotykamy się z trudnymi sytuacjami: przemoc rówieśnicza, uzależnienia behawioralne, niewykonywanie poleceń nauczycieli, łamanie regulaminów itp. Nauczycielom potrzeba narzędzi, które pozwolą na znalezienie rozwiązania problemu, optymalnego dla sytuacji, w której znalazł się uczeń. Skuteczność jego działań jest w dużej mierze uzależniona od umiejętności rezygnacji z roli „eksperta” od rozwiązania problemu, na rzecz zostania „ekspertem” jedynie w zakresie współtworzenia z uczniem precyzyjnej wizji celu. Dzięki temu, to właśnie uczeń przejmuje odpowiedzialność za proces, w którym wspierają go rówieśnicy, rodzice, nauczyciele i inne osoby.

Proponowany program szkolenia

  1. Podstawowe założenia nurtu skoncentrowanego na poszukiwaniu rozwiązań
    • „Ważna jest przyszłość, nie przeszłość”
    • „Życie jest proste, nie komplikuj”
  2. Metody i techniki pracy z uczniem
    • Warunki spotkania z uczniem
    • Pomocne pytania dotyczące potrzeb ucznia, celów i pożądanej zmiany
    • „Technika doceniania”
    • „Technika skalowania”
    • Wydobywanie i tworzenie zasobów
    • Zamiast koncentracji na problemach-planowanie rozwiązań
    • „W poszukiwaniu pozytywnych doświadczeń”
    • „Technika cudu”
  3. Praktyczne zastosowanie kluczowych metod
    • Metoda „małych kroków”
    • Wybrane techniki- radzenie sobie ze emocjami, itp.

Dlaczego warto?

  • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
  • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
  • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
  • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Zapraszamy do kontaktu

Odpowiemy na wszystkie pytania

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól oznaczonych *.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Szkoleniowe A-Z Marzena Roth z siedzibą al. 3 Maja 26/35, 05-120 Legionowo, adres e-mail: biuro@a-z.edu.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, w tym przedstawienia oferty Centrum Szkoleniowego A-Z Marzena Roth. Informacje o zasadach przetwarzania danych i przysługujących Pani/ Panu prawach zostały opisane w Polityce prywatności.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z posiada akredytację kuratorium oświaty?

    Tak, jesteśmy niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli, posiadającą akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty (Decyzja z dn. 21 lipca 2020 r. do pobrania tutaj) i wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych MEiN pod numerem: 16548

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z znajduje się na tzw. białej liście płatników VAT?

    Nie jesteśmy płatnikami VAT, zatem nie figurujemy na tej liście.

    Czy podane ceny są cenami brutto, czy netto?

    Podane ceny są cenami brutto. Ze względu na rodzaj prowadzonej działalności nie jesteśmy płatnikami VAT.

    W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie indywidualne?

    Zapraszamy do rejestracji przez naszą stronę internetową. Przy każdym programie szkolenia znajduje się formularz, który należy wypełnić.

    W jaki sposób dokonać zamówienia szkolenia rady pedagogicznej?

    W celu zamówienia szkolenia dla nauczycieli zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym biurem. Wspólnie omówimy oczekiwania i dopasujemy szkolenie odpowiadające Państwa potrzebom i możliwościom.

    Po omówieniu szczegółów, zamawiający otrzyma wiadomość e-mailową z podsumowaniem i formularzem (do wypełnienia), który jest potwierdzeniem zamówienia szkolenia.

    Szkolenia dla rad pedagogicznych

    Kategoria szkoleń: Relacje w szkole i przedszkolu

    Skoncentrowani na rozwiązaniach. Jak rozwiązywać problemy w szkole szybko i skutecznie

    O szkoleniu

    W szkole każdego dnia spotykamy się z trudnymi sytuacjami: przemoc rówieśnicza, uzależnienia behawioralne, niewykonywanie poleceń nauczycieli, łamanie regulaminów itp. Nauczycielom potrzeba narzędzi, które pozwolą na znalezienie rozwiązania problemu, optymalnego dla sytuacji, w której znalazł się uczeń. Skuteczność jego działań jest w dużej mierze uzależniona od umiejętności rezygnacji z roli „eksperta” od rozwiązania problemu, na rzecz zostania „ekspertem” jedynie w zakresie współtworzenia z uczniem precyzyjnej wizji celu. Dzięki temu, to właśnie uczeń przejmuje odpowiedzialność za proces, w którym wspierają go rówieśnicy, rodzice, nauczyciele i inne osoby.

    Proponowany program szkolenia

    1. Podstawowe założenia nurtu skoncentrowanego na poszukiwaniu rozwiązań
      • „Ważna jest przyszłość, nie przeszłość”
      • „Życie jest proste, nie komplikuj”
    2. Metody i techniki pracy z uczniem
      • Warunki spotkania z uczniem
      • Pomocne pytania dotyczące potrzeb ucznia, celów i pożądanej zmiany
      • „Technika doceniania”
      • „Technika skalowania”
      • Wydobywanie i tworzenie zasobów
      • Zamiast koncentracji na problemach-planowanie rozwiązań
      • „W poszukiwaniu pozytywnych doświadczeń”
      • „Technika cudu”
    3. Praktyczne zastosowanie kluczowych metod
      • Metoda „małych kroków”
      • Wybrane techniki- radzenie sobie ze emocjami, itp.

    Dlaczego warto?

    • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
    • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
    • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
    • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
    • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami
    Szkolenia dla rad pedagogicznych Relacje w szkole i przedszkolu Skoncentrowani na rozwiązaniach. Jak rozwiązywać problemy w szkole szybko i skutecznie
    Centrum Rozwoju Edukacji A-Z