Najczęściej zadawane pytania
Poniżej znajdziesz listę pytań, które najczęściej zadają nam Klienci.
Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z posiada akredytację kuratorium oświaty?
Tak, jesteśmy niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli, posiadającą akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty (Decyzja z dn. 21 lipca 2020 r. do pobrania tutaj) i wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych MEiN pod numerem: 16548
Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z znajduje się na tzw. białej liście płatników VAT?
Nie jesteśmy płatnikami VAT, zatem nie figurujemy na tej liście.
Czy podane ceny są cenami brutto, czy netto?
Podane ceny są cenami brutto. Ze względu na rodzaj prowadzonej działalności nie jesteśmy płatnikami VAT.
W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie indywidualne?
Zapraszamy do rejestracji przez naszą stronę internetową. Przy każdym programie szkolenia znajduje się formularz, który należy wypełnić.
W jaki sposób dokonać zamówienia szkolenia rady pedagogicznej?
W celu zamówienia szkolenia dla nauczycieli zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym biurem. Wspólnie omówimy oczekiwania i dopasujemy szkolenie odpowiadające Państwa potrzebom i możliwościom.
Po omówieniu szczegółów, zamawiający otrzyma wiadomość e-mailową z podsumowaniem i formularzem (do wypełnienia), który jest potwierdzeniem zamówienia szkolenia.
Kiedy otrzymam link do udziału w szkoleniu online?
Link do udziału w szkoleniu indywidualnym wysyłamy w dniu poprzedzającym zajęcia, w godzinach popołudniowych, a w przypadku zajęć poniedziałkowych w dniu szkolenia o 7:00.
Link do szkolenia rady pedagogicznej wysyłamy na 3-4 dni przed szkoleniem na adres mailowy zamawiającego.
W przypadku, gdyby nie otrzymali Państwo wiadomości w tym terminie prosimy o kontakt z naszym biurem.
Kiedy otrzymam fakturę za szkolenie?
W przypadku szkoleń indywidualnych faktura jest przesyłana po zakończeniu zajęć (maksymalnie do 12 godzin) na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail.
W przypadku szkoleń rad pedagogicznych faktura zostaje przesłana w kolejnym dniu po szkoleniu.
Faktura standardowo ma 14-dniowy termin płatności. Jeżeli zależy Państwu na wydłużeniu terminu, prosimy o kontakt z naszym biurem.
Czy i kiedy dostanę materiały szkoleniowe?
W przypadku szkoleń indywidualnych link do pobrania materiałów jest przesyłany po zakończeniu zajęć (maksymalnie do 12 godzin) na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail.
W przypadku szkoleń rad pedagogicznych online materiały są udostępniane do pobrania w trakcie spotkania, w przypadku zajęć stacjonarnych link do pobrania materiałów jest przekazywany dyrektorowi szkoły/przedszkola/placówki.
Czy i kiedy dostanę zaświadczenie o ukończeniu szkolenia?
W przypadku szkoleń indywidualnych zaświadczenie jest przesyłane po zakończeniu zajęć (maksymalnie do 12 godzin) na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail.
W przypadku szkoleń rad pedagogicznych zaświadczenia są przygotowywane po przekazaniu przez zamawiającego listy uczestników. Zostają przesyłane na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej.
Wydawane przez Centrum Rozwoju Edukacji A-Z zaświadczenia są zgodne z wzorem określonym w Rozporządzeniu w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli.
Czy nagrywamy szkolenia online i udostępniamy je uczestnikom?
Niestety nie, szkolenia odbywają się na żywo.
Podczas szkoleń zdarza się, że uczestnicy aktywnie korzystają z kamer i mikrofonów, nie mamy uprawnień by udostępniać ich wizerunek.
Dlaczego przy szkoleniach dla rad pedagogicznych nie ma podanych cen?
Cenę szkolenia rady pedagogicznej w formie online i stacjonarnej przygotowujemy indywidualnie, na podstawie analizy możliwości i potrzeb każdego klienta.
W celu przygotowania indywidualnej oferty zapraszamy do kontaktu z naszym biurem. Chętnie odpowiemy na każde pytanie!
Ile trwa szkolenie rady pedagogicznej?
Każde organizowane przez nas szkolenie jest dostosowane do możliwości i potrzeb naszych klientów.
Standardowo, szkolenie rady pedagogicznej online trwa 2,5-3 godziny zegarowe, natomiast szkolenie w formie stacjonarne to 3,5-4 godziny zegarowe.
Czy mogę zmienić termin szkolenia indywidualnego? Czy muszę w tym celu ponownie wypełnić formularz zgłoszenia?
Jeśli tylko istnieje taka możliwość, a zajęcia o wybranej tematyce są zaplanowane w harmonogramie naszych szkoleń, bez problemu można zmienić termin szkolenia indywidualnego – wystarczy zadzwonić do naszego biura lub wysłać wiadomość na adres: zgloszenia@a-z.edu.pl
Dlaczego przy rejestracji/zamówieniu szkolenia muszę wpisać swój adres mailowy i nr telefonu?
Tych danych używamy do kontaktu w sprawie szkolenia – wysłania linku do udziału w szkoleniu online, przesłana faktury/materiałów szkoleniowych/zaświadczenia, przypomnienia o zbliżającym się szkoleniu, a także szybkiego przekazania informacji o ewentualnych zmianach, dotyczących zajęć.
Czy mogę oglądać szkolenie z koleżanką/kolegą lub przekazać mu link do udziału?
Niestety nie – rejestracja jednego uczestnika na szkolenie oznacza zakup jednego dostępu i możliwość udziału tylko jednej osoby, która opłaciła zajęcia.
Czy w trakcie szkolenia muszę posiadać kamerę i mikrofon?
Nie – używanie kamery i mikrofonu jest całkowicie dobrowolne, w zależności od preferencji można korzystać z kontaktu z wykładowcą tylko za pośrednictwem czatu.
W jaki sposób mogę dołączyć do szkolenia online?
Wystarczy kliknąć w otrzymany e-mailem link – wówczas otworzy się strona szkolenia, na której należy wpisać swoje imię oraz adres mailowy. W razie kłopotów z logowaniem prosimy o wypróbowanie kilku sposobów:
· Zmiana przeglądarki – rekomendowane dla platformy webinarowej są Chrome i Mozilla Firefox
· Użycie innego adresu mailowego (niektóre adresy są zablokowane na platformach webinarowych)
Gdyby jednak te metody zawiodły zapraszamy do kontaktu z naszym biurem.
W jaki sposób mogę pobrać materiały szkoleniowe?
- Zaloguj się na platformę Dropbox używając linku oraz hasła podanego w mailu, który od nas otrzymałaś/eś
- Po zalogowaniu się zobaczysz pliki – zapisane w jednym folderze lub pojedynczo
- Po prawej stronie znajduje się przycisk <Pobierz>
- Należy kliknąć przycisk <Pobierz>, a następnie poczekać aż materiały szkoleniowe pobiorą się na urządzenie
- Po zakończeniu pobierania, należy przejść do rozpakowania folderu
- W tym celu należy kolejno: odszukać folder i kliknąć prawym przyciskiem myszy, a następnie wybrać opcję <Wyodrębnij wszystkie>
- Należy wybrać folder lub miejsce, w którym ma być rozpakowany folder
- Gotowe 😊
WAŻNE: Często pojawia się problem z zalogowaniem się na platformę Dropbox. Wynika to z tego, że podczas kopiowania znaków hasła przekopiowywana jest też dodatkowa spacja, która uniemożliwia zalogowanie się oraz późniejsze pobranie materiałów. Bardzo prosimy, aby zwracać na to uwagę.
Czy po zakończonym szkoleniu mogę zadać dodatkowe pytanie prowadzącemu? W jaki sposób to zrobić?
Oczywiście, po zakończeniu szkolenia możecie Państwo zadać pytanie prowadzącemu w obrębie tematyki poruszanej na szkoleniu. W tym celu prosimy o przesłanie zapytania na adres mailowy: zgloszenia@a-z.edu.pl razem z informacją, w którym szkoleniu Państwo uczestniczyli.
Zespół Centrum Rozwoju Edukacji A-Z