Lokomotywa czy hamulcowy? Przywódcza rola dyrektora w szkole.
Nowe czasy, nowe spojrzenie na zadania szkoły, inne widzenie roli nauczyciela, nowe wyzwania stojące przed dyrektorem, skłaniają do zadania pytania o jego rolę. Kim ma być współczesny dyrektor placówki oświatowej? Administratorem, zarządcą, liderem metod nauczania, najlepszym nauczycielem, przywódcą , liderem zmiany, managerem? Zapraszamy do wspólnych rozważań, które pozwolą odpowiedzieć na powyższe pytania. Przy okazji zaprezentujemy najnowsze wyniki badań na temat wpływu dyrektora na efektywność kształcenia, dowiemy się o swoim stylu kierowania, przypomnimy jak wprowadzać zmianę i jakich możemy spodziewać się reakcji na zmianę.
Po szkoleniu uczestnik:
– uzyska odpowiedź, czy jest hamulcowym, czy lokomotywą /a może ani jednym, ani drugim/
– pozna swój styl kierowania;
– pozna najnowsze wyniki badań o roli dyrektora;
– pozna wyzwania związane z rolą dyrektora w nowoczesnej szkole;
– dowie się o koncepcji przywództwa edukacyjnego;
– pozna rolę dyrektora – przywódcy
– wyposażony zostanie w wiedzę na temat zmiany i reakcji otoczenia na zmianę
Program szkolenia :
- Szkoła dyrektorem stoi.
- Jakim jestem dyrektorem – style zarządzania.
- Zarządca, przywódca, czy lider?
- Kierunki myślenia o roli dyrektora.
- Dyrektor i zmiana.
- Dyrektor jako przywódca edukacyjny.
- Kultura organizacyjna szkoły – dyrektor kreator.
Masz pytania lub jesteś zainteresowany organizacją zajęć?
Zapraszamy do kontaktu!

Formularz kontaktowy
