fbpx
A-Z Centrum Rozwoju Edukacji

Lokomotywa czy hamulcowy? Przywódcza rola dyrektora w szkole.

Nowe czasy, nowe spojrzenie na zadania szkoły, inne widzenie roli nauczyciela, nowe wyzwania stojące przed dyrektorem, skłaniają do zadania pytania o jego rolę. Kim ma być współczesny dyrektor placówki oświatowej? Administratorem, zarządcą, liderem metod nauczania, najlepszym nauczycielem, przywódcą , liderem zmiany, managerem? Zapraszamy do wspólnych rozważań, które pozwolą odpowiedzieć na powyższe pytania. Przy okazji zaprezentujemy najnowsze wyniki badań na temat wpływu dyrektora na efektywność kształcenia, dowiemy się o swoim stylu kierowania, przypomnimy jak wprowadzać zmianę i jakich możemy spodziewać się reakcji na zmianę.

Po szkoleniu uczestnik:
– uzyska odpowiedź, czy jest hamulcowym, czy lokomotywą /a może ani jednym, ani drugim/
– pozna swój styl kierowania;
– pozna najnowsze wyniki badań o roli dyrektora;
– pozna wyzwania związane z rolą dyrektora w nowoczesnej szkole;
– dowie się o koncepcji przywództwa edukacyjnego;
– pozna rolę dyrektora – przywódcy

– wyposażony zostanie w wiedzę na temat zmiany i reakcji otoczenia na zmianę

Program szkolenia :
  • Szkoła dyrektorem stoi.
  • Jakim jestem dyrektorem – style zarządzania.
  • Zarządca, przywódca, czy lider?
  • Kierunki myślenia o roli dyrektora.
  • Dyrektor i zmiana.
  • Dyrektor jako przywódca edukacyjny.
  • Kultura organizacyjna szkoły – dyrektor kreator.

Masz pytania lub jesteś zainteresowany organizacją zajęć?
Zapraszamy do kontaktu!

Formularz kontaktowy

Proszę uzupełnić to pole Proszę uzupełnić to pole Proszę wprowadzić prawidłowy adres email
Proszę wprowadzić treść wiadomości
Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.