Ewaluacja… i co dalej – jak sprawić, żeby ewaluacja prowadziła do rozwoju szkoły i nie była przykrym obowiązkiem?
Wprowadzona zmiana w sprawowaniu nadzoru pedagogicznego ma służyć rozwojowi pojedynczych szkół. Nowy model nadzoru jest rozwiązaniem systemowym, dającym możliwość wypowiedzieć się w sprawach szkoły rodzicom, uczniom i innym partnerom. Jak zatem wykorzystać tę zmianę , aby stała się autentycznym bodźcem rozwoju społeczności uczących się, a nie wymuszoną prawem koniecznością. Po ewaluacji czas na analizę pozyskanych informacji i profesjonalną pracę z wynikami. Tylko wspólna praca całej rady gwarantuję sukces! Rada powinna analizować wyniki ewaluacji i wspólnie planować działania po ewaluacji wewnętrznej. Jesteśmy po to, żeby Ci pomóc! Przygotowana propozycja uwzględnia propozycję – scenariusz spotkania ze społecznością szkoły i wspólną pracę nad analizą wyników i działaniami po ewaluacji.
- Przeanalizować wyniki ewaluacji
- Wspólnie z radą zaplanować działania po ewaluacji
- Uporządkowanie wiadomości o ewaluacji
- Omówienie zasad pracy metodą Johna Fischera, przedstawienie metody
- Analiza informacji w przykładowych raportach po ewaluacji zewnętrznej i wewnętrznej,
- Uzgodnienie priorytetów do pracy z rada
- Analiza przyczyn występujących problemów
- Zaplanowanie działań eliminujących przyczyny problemów,
- Podsumowanie spotkania- wady i zalety metody
Zamów szkolenie

Formularz
