fbpx
A-Z Centrum Rozwoju Edukacji

Ewaluacja… i co dalej – jak sprawić, żeby ewaluacja prowadziła do rozwoju szkoły i nie była przykrym obowiązkiem?

            Wprowadzona zmiana w sprawowaniu nadzoru pedagogicznego ma służyć rozwojowi pojedynczych szkół. Nowy model nadzoru jest rozwiązaniem systemowym, dającym możliwość wypowiedzieć się w sprawach szkoły rodzicom, uczniom i innym partnerom. Jak zatem wykorzystać tę zmianę , aby stała się autentycznym bodźcem rozwoju społeczności uczących się, a nie wymuszoną prawem koniecznością. Po ewaluacji czas na analizę pozyskanych informacji i profesjonalną pracę z wynikami. Tylko wspólna praca całej rady gwarantuję sukces! Rada powinna analizować wyniki ewaluacji i wspólnie planować działania po ewaluacji wewnętrznej. Jesteśmy po to, żeby Ci pomóc! Przygotowana propozycja uwzględnia propozycję – scenariusz spotkania ze społecznością szkoły i wspólną pracę nad analizą wyników i działaniami po ewaluacji.

 

Po zajęciach uczestnicy będą potrafili:
  • Przeanalizować wyniki ewaluacji
  • Wspólnie z radą zaplanować działania po ewaluacji
Program szkolenia :
  • Uporządkowanie wiadomości o ewaluacji
  • Omówienie zasad pracy metodą Johna Fischera, przedstawienie metody
  • Analiza informacji w przykładowych raportach po ewaluacji zewnętrznej i wewnętrznej,
  • Uzgodnienie priorytetów do pracy z rada
  • Analiza przyczyn występujących problemów
  • Zaplanowanie działań eliminujących przyczyny problemów,
  • Podsumowanie spotkania- wady i zalety metody

Zamów szkolenie

Formularz

Proszę uzupełnić to pole. Proszę uzupełnić to pole.
Proszę uzupełnić to pole. Proszę uzupełnić to pole. Proszę wprowadzić prawidłowy adres email.
Proszę wprowadzić uwagi
Proszę o wyrażenie zgody.
Proszę o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.