O szkoleniu

Powszechnie wiadomo, że dobre funkcjonowanie w systemie edukacji i pomocy psychologiczno-pedagogicznej, zależne jest w równej mierze od kompetencji i zaangażowania poszczególnych jej pracowników, jak i od odpowiedniego poziomu organizacji pracy istniejących w nich zespołów pracowniczych. Prawdą też jest, że nie każda grupa pracowników może zdefiniować siebie, jako zespół, tak jak nie każdy zespół pracowniczy staje się efektywny w procesie realizacji wyznaczonych zadań lub celów. Podczas proponowanego szkolenia podejmiemy próbę doświadczenia, na ile spójność zespołu, miejsce w rozwoju, w którym się znajduje oraz zdolność grupowego rozwiązywania problemów, stanowić mogą o jakości pracy zespołowej.

Proponowany program szkolenia

  1. Grupa pracowników, a zespół
    • Elementy konstytuujące zespół
    • Kiedy zespół jest spójny?Ćwiczenie praktyczneSpójność naszego zespołu – próba analizy
    • „Osobiste historie” – budowanie zaufania w zespole z wykorzystaniem metody: „Mapa myśli”
  2. Grupowe rozwiązywanie problemów
    • „Katastrofa na pustyni” – symulacja grupowego rozwiązywania problemu
    • Ocena efektywności grupowego rozwiązywania problemu – analiza z wykorzystaniem propozycji narzędzi badających
    • Omówienie doświadczenia
  3. W jakim punkcie się znajdujemy czyli rzecz o fazach rozwoju zespołu
    • Fazy rozwoju zespołu – analiza zachodzących procesów w obszarach:
    • relacje w grupiecele, zadaniarola lidera
  4. Efektywność pracy zespołowej w pigułce
    • Warunki konieczne do spełnienia
    • Bariery efektywności
    • Warunki szkoły o silnej współpracy

Dlaczego warto?

  • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
  • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
  • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
  • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Zapraszamy do kontaktu

Odpowiemy na wszystkie pytania

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól oznaczonych *.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Szkoleniowe A-Z Marzena Roth z siedzibą al. 3 Maja 26/35, 05-120 Legionowo, adres e-mail: biuro@a-z.edu.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, w tym przedstawienia oferty Centrum Szkoleniowego A-Z Marzena Roth. Informacje o zasadach przetwarzania danych i przysługujących Pani/ Panu prawach zostały opisane w Polityce prywatności.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z posiada akredytację kuratorium oświaty?

    Tak, jesteśmy niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli, posiadającą akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty (Decyzja z dn. 21 lipca 2020 r. do pobrania tutaj) i wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych MEiN pod numerem: 16548

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z znajduje się na tzw. białej liście płatników VAT?

    Nie jesteśmy płatnikami VAT, zatem nie figurujemy na tej liście.

    Czy podane ceny są cenami brutto, czy netto?

    Podane ceny są cenami brutto. Ze względu na rodzaj prowadzonej działalności nie jesteśmy płatnikami VAT.

    W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie indywidualne?

    Zapraszamy do rejestracji przez naszą stronę internetową. Przy każdym programie szkolenia znajduje się formularz, który należy wypełnić.

    W jaki sposób dokonać zamówienia szkolenia rady pedagogicznej?

    W celu zamówienia szkolenia dla nauczycieli zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym biurem. Wspólnie omówimy oczekiwania i dopasujemy szkolenie odpowiadające Państwa potrzebom i możliwościom.

    Po omówieniu szczegółów, zamawiający otrzyma wiadomość e-mailową z podsumowaniem i formularzem (do wypełnienia), który jest potwierdzeniem zamówienia szkolenia.

    Szkolenia dla rad pedagogicznych

    Kategoria szkoleń: Relacje w szkole i przedszkolu

    Zgrane grono – owocna współpraca. Zajęcia integracyjne dla nauczycieli

    O szkoleniu

    Powszechnie wiadomo, że dobre funkcjonowanie w systemie edukacji i pomocy psychologiczno-pedagogicznej, zależne jest w równej mierze od kompetencji i zaangażowania poszczególnych jej pracowników, jak i od odpowiedniego poziomu organizacji pracy istniejących w nich zespołów pracowniczych. Prawdą też jest, że nie każda grupa pracowników może zdefiniować siebie, jako zespół, tak jak nie każdy zespół pracowniczy staje się efektywny w procesie realizacji wyznaczonych zadań lub celów. Podczas proponowanego szkolenia podejmiemy próbę doświadczenia, na ile spójność zespołu, miejsce w rozwoju, w którym się znajduje oraz zdolność grupowego rozwiązywania problemów, stanowić mogą o jakości pracy zespołowej.

    Proponowany program szkolenia

    1. Grupa pracowników, a zespół
      • Elementy konstytuujące zespół
      • Kiedy zespół jest spójny?Ćwiczenie praktyczneSpójność naszego zespołu – próba analizy
      • „Osobiste historie” – budowanie zaufania w zespole z wykorzystaniem metody: „Mapa myśli”
    2. Grupowe rozwiązywanie problemów
      • „Katastrofa na pustyni” – symulacja grupowego rozwiązywania problemu
      • Ocena efektywności grupowego rozwiązywania problemu – analiza z wykorzystaniem propozycji narzędzi badających
      • Omówienie doświadczenia
    3. W jakim punkcie się znajdujemy czyli rzecz o fazach rozwoju zespołu
      • Fazy rozwoju zespołu – analiza zachodzących procesów w obszarach:
      • relacje w grupiecele, zadaniarola lidera
    4. Efektywność pracy zespołowej w pigułce
      • Warunki konieczne do spełnienia
      • Bariery efektywności
      • Warunki szkoły o silnej współpracy

    Dlaczego warto?

    • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
    • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
    • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
    • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
    • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami
    Szkolenia dla rad pedagogicznych Relacje w szkole i przedszkolu Zgrane grono – owocna współpraca. Zajęcia integracyjne dla nauczycieli
    Centrum Rozwoju Edukacji A-Z