O szkoleniu

Udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej stało się filarem pracy każdej szkoły, a w czasach edukacji włączającej, dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb dziecka jest codzienną praktyką każdego nauczyciela. Wielu z nich sygnalizuje jednak trudności w obliczu pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, zwłaszcza, że uczeń ten powinien realizować podstawę programową dla danego poziomu nauczania.

Jak zatem dostosować wymagania, aby uczeń był w stanie je zrealizować? Czy jest to w ogóle możliwe? Jakie metody będą najlepsze i jak je stosować w trakcie jednostki lekcyjnej? Jak oceniać osiągnięcia ucznia, a może stosować zupełnie inne kryteria? Na te pytania spróbujemy odpowiedzieć podczas szkolenia. Mamy nadzieję, że praktyczne doświadczenie wykładowcy w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, pomogą w inspirowaniu do nowych pomysłów w pracy z uczniami. Wspólnie skonstruujemy WOFU i IPET, które będą przydatnym dokumentem, przyczyniającym się do usprawniania działań nauczycieli, tak by mogli w pełnić zaspokajać potrzeby ucznia.

Proponowany program szkolenia

  1. Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole – wyzwanie czy zagrożenie?
  2. Powołanie Zespołu – zadania krok po kroku
  3. Budujemy WOFU – obszary możliwości i trudności, określenie potrzeb i wsparcia
  4. IPET – dostosowanie i zintegrowane działania
  5. Praktyczne rozwiązania – analiza przypadku
  6. Formy, sposoby, metody czyli jak pracować efektywnie – dobre praktyki
  7. Ocenianie ucznia z niepełnosprawnością intelektualną – postęp czy osiągnięcie?

Dlaczego warto?

  • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
  • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
  • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
  • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Zapraszamy do kontaktu

Odpowiemy na wszystkie pytania

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól oznaczonych *.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Szkoleniowe A-Z Marzena Roth z siedzibą al. 3 Maja 26/35, 05-120 Legionowo, adres e-mail: biuro@a-z.edu.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, w tym przedstawienia oferty Centrum Szkoleniowego A-Z Marzena Roth. Informacje o zasadach przetwarzania danych i przysługujących Pani/ Panu prawach zostały opisane w Polityce prywatności.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z posiada akredytację kuratorium oświaty?

    Tak, jesteśmy niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli, posiadającą akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty (Decyzja z dn. 21 lipca 2020 r. do pobrania tutaj) i wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych MEiN pod numerem: 16548

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z znajduje się na tzw. białej liście płatników VAT?

    Nie jesteśmy płatnikami VAT, zatem nie figurujemy na tej liście.

    Czy podane ceny są cenami brutto, czy netto?

    Podane ceny są cenami brutto. Ze względu na rodzaj prowadzonej działalności nie jesteśmy płatnikami VAT.

    W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie indywidualne?

    Zapraszamy do rejestracji przez naszą stronę internetową. Przy każdym programie szkolenia znajduje się formularz, który należy wypełnić.

    W jaki sposób dokonać zamówienia szkolenia rady pedagogicznej?

    W celu zamówienia szkolenia dla nauczycieli zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym biurem. Wspólnie omówimy oczekiwania i dopasujemy szkolenie odpowiadające Państwa potrzebom i możliwościom.

    Po omówieniu szczegółów, zamawiający otrzyma wiadomość e-mailową z podsumowaniem i formularzem (do wypełnienia), który jest potwierdzeniem zamówienia szkolenia.

    Szkolenia dla rad pedagogicznych

    Kategoria szkoleń: Pomoc psychologiczno-pedagogiczna

    Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole ogólnodostępnej

    O szkoleniu

    Udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej stało się filarem pracy każdej szkoły, a w czasach edukacji włączającej, dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb dziecka jest codzienną praktyką każdego nauczyciela. Wielu z nich sygnalizuje jednak trudności w obliczu pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, zwłaszcza, że uczeń ten powinien realizować podstawę programową dla danego poziomu nauczania.

    Jak zatem dostosować wymagania, aby uczeń był w stanie je zrealizować? Czy jest to w ogóle możliwe? Jakie metody będą najlepsze i jak je stosować w trakcie jednostki lekcyjnej? Jak oceniać osiągnięcia ucznia, a może stosować zupełnie inne kryteria? Na te pytania spróbujemy odpowiedzieć podczas szkolenia. Mamy nadzieję, że praktyczne doświadczenie wykładowcy w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, pomogą w inspirowaniu do nowych pomysłów w pracy z uczniami. Wspólnie skonstruujemy WOFU i IPET, które będą przydatnym dokumentem, przyczyniającym się do usprawniania działań nauczycieli, tak by mogli w pełnić zaspokajać potrzeby ucznia.

    Proponowany program szkolenia

    1. Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole – wyzwanie czy zagrożenie?
    2. Powołanie Zespołu – zadania krok po kroku
    3. Budujemy WOFU – obszary możliwości i trudności, określenie potrzeb i wsparcia
    4. IPET – dostosowanie i zintegrowane działania
    5. Praktyczne rozwiązania – analiza przypadku
    6. Formy, sposoby, metody czyli jak pracować efektywnie – dobre praktyki
    7. Ocenianie ucznia z niepełnosprawnością intelektualną – postęp czy osiągnięcie?

    Dlaczego warto?

    • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
    • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
    • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
    • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
    • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami
    Szkolenia dla rad pedagogicznych Pomoc psychologiczno-pedagogiczna Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole ogólnodostępnej
    Centrum Rozwoju Edukacji A-Z