O szkoleniu

Coraz częściej obserwujemy, że uczniom brakuje motywacji do podejmowania wysiłku i starań, w kierunku podnoszenia swoich kompetencji i systematycznego uczenia się. Jak zatem ich do tego zmobilizować? W jaki sposób organizować pracę podczas zajęć, aby rozwijać na co dzień motywację do nauki oraz spełniania szkolnych obowiązków?

Umiejętność formułowania celów i określania kryteriów sukcesu daje możliwe do realizacji i praktyczne rozwiązania, w jaki sposób przekazywać dzieciom i młodzieży w pełni zrozumiałe komunikaty, budujące poczucie sprawiedliwości i bezpieczeństwa na lekcji. Sprzyja także osiągnięciu przez nauczyciela satysfakcji i poczucia sukcesu, w prowadzonym procesie nauczania.

Proponowany program szkolenia

  1. Cele lekcji
    • Określanie celów zajęć (w języku nauczyciela)
    • Formułowanie celów w języku uczniów
    • Ćwiczenie formułowania celów
    • Korzyści dla uczniów, wynikające ze znajomości celów
  2. Podsumowanie lekcji
    • Sposoby na podsumowanie lekcji – krótko i efektywnie
  3. Kryteria sukcesu
    • „Nacobezu” – czyli o sztuce formułowania kryteriów sukcesu
    • Przykładowe „nacobezu”
    • Ćwiczenia w formułowaniu nacobezu
  4. Efekty stosowania OK
    • Korzyści dla uczniów
    • Refleksje

Dlaczego warto?

  • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
  • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
  • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
  • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Zapraszamy do kontaktu

Odpowiemy na wszystkie pytania

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól oznaczonych *.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Szkoleniowe A-Z Marzena Roth z siedzibą al. 3 Maja 26/35, 05-120 Legionowo, adres e-mail: biuro@a-z.edu.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, w tym przedstawienia oferty Centrum Szkoleniowego A-Z Marzena Roth. Informacje o zasadach przetwarzania danych i przysługujących Pani/ Panu prawach zostały opisane w Polityce prywatności.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z posiada akredytację kuratorium oświaty?

    Tak, jesteśmy niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli, posiadającą akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty (Decyzja z dn. 21 lipca 2020 r. do pobrania tutaj) i wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych MEiN pod numerem: 16548

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z znajduje się na tzw. białej liście płatników VAT?

    Nie jesteśmy płatnikami VAT, zatem nie figurujemy na tej liście.

    Czy podane ceny są cenami brutto, czy netto?

    Podane ceny są cenami brutto. Ze względu na rodzaj prowadzonej działalności nie jesteśmy płatnikami VAT.

    W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie indywidualne?

    Zapraszamy do rejestracji przez naszą stronę internetową. Przy każdym programie szkolenia znajduje się formularz, który należy wypełnić.

    W jaki sposób dokonać zamówienia szkolenia rady pedagogicznej?

    W celu zamówienia szkolenia dla nauczycieli zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym biurem. Wspólnie omówimy oczekiwania i dopasujemy szkolenie odpowiadające Państwa potrzebom i możliwościom.

    Po omówieniu szczegółów, zamawiający otrzyma wiadomość e-mailową z podsumowaniem i formularzem (do wypełnienia), który jest potwierdzeniem zamówienia szkolenia.

    Szkolenia rad pedagogicznych

    Kategoria szkoleń: Ocenianie i informacja zwrotna

    Sztuka formułowania celów i określania kryteriów sukcesu ucznia na lekcji

    O szkoleniu

    Coraz częściej obserwujemy, że uczniom brakuje motywacji do podejmowania wysiłku i starań, w kierunku podnoszenia swoich kompetencji i systematycznego uczenia się. Jak zatem ich do tego zmobilizować? W jaki sposób organizować pracę podczas zajęć, aby rozwijać na co dzień motywację do nauki oraz spełniania szkolnych obowiązków?

    Umiejętność formułowania celów i określania kryteriów sukcesu daje możliwe do realizacji i praktyczne rozwiązania, w jaki sposób przekazywać dzieciom i młodzieży w pełni zrozumiałe komunikaty, budujące poczucie sprawiedliwości i bezpieczeństwa na lekcji. Sprzyja także osiągnięciu przez nauczyciela satysfakcji i poczucia sukcesu, w prowadzonym procesie nauczania.

    Proponowany program szkolenia

    1. Cele lekcji
      • Określanie celów zajęć (w języku nauczyciela)
      • Formułowanie celów w języku uczniów
      • Ćwiczenie formułowania celów
      • Korzyści dla uczniów, wynikające ze znajomości celów
    2. Podsumowanie lekcji
      • Sposoby na podsumowanie lekcji – krótko i efektywnie
    3. Kryteria sukcesu
      • „Nacobezu” – czyli o sztuce formułowania kryteriów sukcesu
      • Przykładowe „nacobezu”
      • Ćwiczenia w formułowaniu nacobezu
    4. Efekty stosowania OK
      • Korzyści dla uczniów
      • Refleksje

    Dlaczego warto?

    • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
    • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
    • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
    • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
    • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami
    Szkolenia rad pedagogicznych Ocenianie i informacja zwrotna Sztuka formułowania celów i określania kryteriów sukcesu ucznia na lekcji
    Centrum Rozwoju Edukacji A-Z