O szkoleniu

„Świat Internetu”, w którym obecnie funkcjonujemy, jak się okazuje, nie sprzyja umiejętnościom komunikacji „face to face”. Generalnie jako społeczeństwo mamy coraz większe problemy z porozumiewaniem się, ze słuchaniem (tym bardziej ze słuchaniem ze zrozumieniem i wyrozumiałością). Szkolenie to pomoże Państwu w bezpośredniej komunikacji z „trudnym klientem” (rodzicem, uczniem, kolegą z pracy, sfrustrowanym człowiekiem, zawiedzioną kobietą, osamotnionym dzieckiem). Wskaże Państwu jak wielkie znaczenie ma „mowa ciała”, jak skutecznie wykorzystać komunikację werbalną. Dowiecie się Państwo w jaki sposób możemy wywierać wpływ na rozmówcę i jak rozmawiać z osobami z zaburzeniami. Serdecznie zapraszamy.

Proponowany program szkolenia

  1. Komunikacja
    • Co to jest komunikacja?
    • Kanały komunikacyjne
  2. Komunikacja niewerbalna
    • Pierwsze wrażenie
    • Proksemika
    • Mowa ciała
  3. Komunikacja werbalna
    • Przygotowanie do rozmowy
    • „Aktywne słuchanie”
    • „Szumy” w komunikacji
  4. Wywieranie wpływu – reguły
    • Wzajemności
    • Zaangażowania
    • Konsekwencji
    • Autorytetu
    • Lubienia i sympatii
    • Niedostępności
    • Społecznego dowodu słuszności
  5. Kontakt z osobami zaburzonymi – wskazówki do rozmowy z:
    • Osobą z doświadczeniem kryzysu psychicznego
    • Osobą chorującą psychicznie
    • Człowiekiem z osobowością antyspołeczną

Dlaczego warto?

  • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
  • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
  • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
  • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Zapraszamy do kontaktu

Odpowiemy na wszystkie pytania

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól oznaczonych *.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Szkoleniowe A-Z Marzena Roth z siedzibą al. 3 Maja 26/35, 05-120 Legionowo, adres e-mail: biuro@a-z.edu.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, w tym przedstawienia oferty Centrum Szkoleniowego A-Z Marzena Roth. Informacje o zasadach przetwarzania danych i przysługujących Pani/ Panu prawach zostały opisane w Polityce prywatności.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z posiada akredytację kuratorium oświaty?

    Tak, jesteśmy niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli, posiadającą akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty (Decyzja z dn. 21 lipca 2020 r. do pobrania tutaj) i wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych MEiN pod numerem: 16548

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z znajduje się na tzw. białej liście płatników VAT?

    Nie jesteśmy płatnikami VAT, zatem nie figurujemy na tej liście.

    Czy podane ceny są cenami brutto, czy netto?

    Podane ceny są cenami brutto. Ze względu na rodzaj prowadzonej działalności nie jesteśmy płatnikami VAT.

    W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie indywidualne?

    Zapraszamy do rejestracji przez naszą stronę internetową. Przy każdym programie szkolenia znajduje się formularz, który należy wypełnić.

    W jaki sposób dokonać zamówienia szkolenia rady pedagogicznej?

    W celu zamówienia szkolenia dla nauczycieli zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym biurem. Wspólnie omówimy oczekiwania i dopasujemy szkolenie odpowiadające Państwa potrzebom i możliwościom.

    Po omówieniu szczegółów, zamawiający otrzyma wiadomość e-mailową z podsumowaniem i formularzem (do wypełnienia), który jest potwierdzeniem zamówienia szkolenia.

    Szkolenia rad pedagogicznych

    Kategoria szkoleń: Relacje w szkole i przedszkolu

    Skuteczna komunikacja w sytuacjach trudnych i konfliktowych

    O szkoleniu

    „Świat Internetu”, w którym obecnie funkcjonujemy, jak się okazuje, nie sprzyja umiejętnościom komunikacji „face to face”. Generalnie jako społeczeństwo mamy coraz większe problemy z porozumiewaniem się, ze słuchaniem (tym bardziej ze słuchaniem ze zrozumieniem i wyrozumiałością). Szkolenie to pomoże Państwu w bezpośredniej komunikacji z „trudnym klientem” (rodzicem, uczniem, kolegą z pracy, sfrustrowanym człowiekiem, zawiedzioną kobietą, osamotnionym dzieckiem). Wskaże Państwu jak wielkie znaczenie ma „mowa ciała”, jak skutecznie wykorzystać komunikację werbalną. Dowiecie się Państwo w jaki sposób możemy wywierać wpływ na rozmówcę i jak rozmawiać z osobami z zaburzeniami. Serdecznie zapraszamy.

    Proponowany program szkolenia

    1. Komunikacja
      • Co to jest komunikacja?
      • Kanały komunikacyjne
    2. Komunikacja niewerbalna
      • Pierwsze wrażenie
      • Proksemika
      • Mowa ciała
    3. Komunikacja werbalna
      • Przygotowanie do rozmowy
      • „Aktywne słuchanie”
      • „Szumy” w komunikacji
    4. Wywieranie wpływu – reguły
      • Wzajemności
      • Zaangażowania
      • Konsekwencji
      • Autorytetu
      • Lubienia i sympatii
      • Niedostępności
      • Społecznego dowodu słuszności
    5. Kontakt z osobami zaburzonymi – wskazówki do rozmowy z:
      • Osobą z doświadczeniem kryzysu psychicznego
      • Osobą chorującą psychicznie
      • Człowiekiem z osobowością antyspołeczną

    Dlaczego warto?

    • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
    • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
    • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
    • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
    • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami
    Szkolenia rad pedagogicznych Relacje w szkole i przedszkolu Skuteczna komunikacja w sytuacjach trudnych i konfliktowych
    Centrum Rozwoju Edukacji A-Z