O szkoleniu

Naturalną cechą dziecka jest ciekawość, chęć poznawania otaczającego świata, eksploracji i eksperymentowania. Opierając się na założeniach m.in pedagoga Arno Sterna, badacza spontanicznej twórczości dzieci, proponujemy nauczycielom warsztaty, w trakcie których zaprezentujemy przykłady zabaw, wolnych od ocen, nie podlegających osądom i wpływom dorosłych.

Dzieci często tworzą z przeświadczeniem, że za chwilę zostaną ocenione. W rzeczywistości jednak twórcze działanie powinno służyć wyłącznie zabawie i nie powinno podlegać żadnym osądom. Tylko wtedy dziecko może sformułować to, dla czego nie znajduje innego środka wyrazu. W ten sposób rozwija swoje możliwości, wyobraźnię, a inhibitory kreatywnego myślenia nie wpływają na jego naturalną aktywność.

Proponowany program szkolenia

  1. Gdzie mieszka ciekawość małego dziecka?
  2. Pudła, pudełka, pudełeczka – podążać za dziecięcymi inspiracjami
  3. „Zabawa malarska” A. Sterna – sztalugi, farby i twórcza swoboda
  4. Liczy się proces, nie końcowe dzieło. O roli zachęty w procesie tworzenia
  5. Przykłady twórczego rozmachu – zajęcia, których scenariusze „piszą” same dzieci

Dlaczego warto?

  • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
  • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
  • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
  • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Zapraszamy do kontaktu

Odpowiemy na wszystkie pytania

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól oznaczonych *.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Szkoleniowe A-Z Marzena Roth z siedzibą al. 3 Maja 26/35, 05-120 Legionowo, adres e-mail: biuro@a-z.edu.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, w tym przedstawienia oferty Centrum Szkoleniowego A-Z Marzena Roth. Informacje o zasadach przetwarzania danych i przysługujących Pani/ Panu prawach zostały opisane w Polityce prywatności.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z posiada akredytację kuratorium oświaty?

    Tak, jesteśmy niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli, posiadającą akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty (Decyzja z dn. 21 lipca 2020 r. do pobrania tutaj) i wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych MEiN pod numerem: 16548

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z znajduje się na tzw. białej liście płatników VAT?

    Nie jesteśmy płatnikami VAT, zatem nie figurujemy na tej liście.

    Czy podane ceny są cenami brutto, czy netto?

    Podane ceny są cenami brutto. Ze względu na rodzaj prowadzonej działalności nie jesteśmy płatnikami VAT.

    W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie indywidualne?

    Zapraszamy do rejestracji przez naszą stronę internetową. Przy każdym programie szkolenia znajduje się formularz, który należy wypełnić.

    W jaki sposób dokonać zamówienia szkolenia rady pedagogicznej?

    W celu zamówienia szkolenia dla nauczycieli zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym biurem. Wspólnie omówimy oczekiwania i dopasujemy szkolenie odpowiadające Państwa potrzebom i możliwościom.

    Po omówieniu szczegółów, zamawiający otrzyma wiadomość e-mailową z podsumowaniem i formularzem (do wypełnienia), który jest potwierdzeniem zamówienia szkolenia.

    Szkolenia dla rad pedagogicznych

    Kategoria szkoleń: Wspieranie wszechstronnego rozwoju

    Radosne działanie, to mózgu rozwijanie – przygoda dzieci w wieku przedszkolnym z kreatywną przestrzenią

    O szkoleniu

    Naturalną cechą dziecka jest ciekawość, chęć poznawania otaczającego świata, eksploracji i eksperymentowania. Opierając się na założeniach m.in pedagoga Arno Sterna, badacza spontanicznej twórczości dzieci, proponujemy nauczycielom warsztaty, w trakcie których zaprezentujemy przykłady zabaw, wolnych od ocen, nie podlegających osądom i wpływom dorosłych.

    Dzieci często tworzą z przeświadczeniem, że za chwilę zostaną ocenione. W rzeczywistości jednak twórcze działanie powinno służyć wyłącznie zabawie i nie powinno podlegać żadnym osądom. Tylko wtedy dziecko może sformułować to, dla czego nie znajduje innego środka wyrazu. W ten sposób rozwija swoje możliwości, wyobraźnię, a inhibitory kreatywnego myślenia nie wpływają na jego naturalną aktywność.

    Proponowany program szkolenia

    1. Gdzie mieszka ciekawość małego dziecka?
    2. Pudła, pudełka, pudełeczka – podążać za dziecięcymi inspiracjami
    3. „Zabawa malarska” A. Sterna – sztalugi, farby i twórcza swoboda
    4. Liczy się proces, nie końcowe dzieło. O roli zachęty w procesie tworzenia
    5. Przykłady twórczego rozmachu – zajęcia, których scenariusze „piszą” same dzieci

    Dlaczego warto?

    • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
    • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
    • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
    • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
    • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami
    Szkolenia dla rad pedagogicznych Wspieranie wszechstronnego rozwoju Radosne działanie, to mózgu rozwijanie – przygoda dzieci w wieku przedszkolnym z kreatywną przestrzenią
    Centrum Rozwoju Edukacji A-Z