O szkoleniu

Liczba dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi stale wzrasta – już teraz to prawie dwadzieścia procent populacji, a wiadomo, że będzie ich coraz więcej. Przyspieszenie cywilizacyjne, większa wiedza w tym obszarze oraz szersze możliwości diagnostyczne, to tylko niektóre czynniki, powodujące taką sytuację.

Wiadomo, że wiek 3-6 lat to najważniejszy czas w rozwoju małego człowieka. Wsparcie w tym okresie, w przypadku jakichkolwiek dysfunkcji, jest nie do przecenienia. Natomiast wszelkie zaniedbania edukacyjno-wychowawcze mogą przynieść ogromne straty, których na następnych etapach edukacyjnych nie da się nadrobić. Dlatego tak ważne jest, aby działania nauczycieli i specjalistów w przedszkolu miały charakter ciągły, systematyczny, przemyślany i dobrze zorganizowany.

Proponowany program szkolenia

  1. Dziecko ze SPE w przedszkolu – dlaczego tak ważna jest obserwacja i rozpoznanie?
  2. Diagnoza funkcjonalna dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, emocji, rozwoju intelektualnego i innymi
  3. Formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej – zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne
  4. Zadania wychowawców, nauczycieli, specjalistów
  5. Efektywne wspieranie dzieci ze SPE – dobre praktyki, doświadczenia innych przedszkoli
  6. Dokumentacja konieczna i przydatna – budowanie skutecznego planu działań dla dziecka ze SPE
  7. Ocena efektywności PPP. Uwagi i wnioski do realizacji w następnym roku szkolnym

Dlaczego warto?

  • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
  • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
  • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy 
  • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Zapraszamy do kontaktu

Odpowiemy na wszystkie pytania

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól oznaczonych *.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Szkoleniowe A-Z Marzena Roth z siedzibą al. 3 Maja 26/35, 05-120 Legionowo, adres e-mail: biuro@a-z.edu.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, w tym przedstawienia oferty Centrum Szkoleniowego A-Z Marzena Roth. Informacje o zasadach przetwarzania danych i przysługujących Pani/ Panu prawach zostały opisane w Polityce prywatności.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z posiada akredytację kuratorium oświaty?

    Tak, jesteśmy niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli, posiadającą akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty (Decyzja z dn. 21 lipca 2020 r. do pobrania tutaj) i wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych MEiN pod numerem: 16548

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z znajduje się na tzw. białej liście płatników VAT?

    Nie jesteśmy płatnikami VAT, zatem nie figurujemy na tej liście.

    Czy podane ceny są cenami brutto, czy netto?

    Podane ceny są cenami brutto. Ze względu na rodzaj prowadzonej działalności nie jesteśmy płatnikami VAT.

    W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie indywidualne?

    Zapraszamy do rejestracji przez naszą stronę internetową. Przy każdym programie szkolenia znajduje się formularz, który należy wypełnić.

    W jaki sposób dokonać zamówienia szkolenia rady pedagogicznej?

    W celu zamówienia szkolenia dla nauczycieli zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym biurem. Wspólnie omówimy oczekiwania i dopasujemy szkolenie odpowiadające Państwa potrzebom i możliwościom.

    Po omówieniu szczegółów, zamawiający otrzyma wiadomość e-mailową z podsumowaniem i formularzem (do wypełnienia), który jest potwierdzeniem zamówienia szkolenia.

    Szkolenia dla rad pedagogicznych

    Kategoria szkoleń: Pomoc psychologiczno-pedagogiczna

    Praca z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu

    O szkoleniu

    Liczba dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi stale wzrasta – już teraz to prawie dwadzieścia procent populacji, a wiadomo, że będzie ich coraz więcej. Przyspieszenie cywilizacyjne, większa wiedza w tym obszarze oraz szersze możliwości diagnostyczne, to tylko niektóre czynniki, powodujące taką sytuację.

    Wiadomo, że wiek 3-6 lat to najważniejszy czas w rozwoju małego człowieka. Wsparcie w tym okresie, w przypadku jakichkolwiek dysfunkcji, jest nie do przecenienia. Natomiast wszelkie zaniedbania edukacyjno-wychowawcze mogą przynieść ogromne straty, których na następnych etapach edukacyjnych nie da się nadrobić. Dlatego tak ważne jest, aby działania nauczycieli i specjalistów w przedszkolu miały charakter ciągły, systematyczny, przemyślany i dobrze zorganizowany.

    Proponowany program szkolenia

    1. Dziecko ze SPE w przedszkolu – dlaczego tak ważna jest obserwacja i rozpoznanie?
    2. Diagnoza funkcjonalna dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, emocji, rozwoju intelektualnego i innymi
    3. Formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej – zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne
    4. Zadania wychowawców, nauczycieli, specjalistów
    5. Efektywne wspieranie dzieci ze SPE – dobre praktyki, doświadczenia innych przedszkoli
    6. Dokumentacja konieczna i przydatna – budowanie skutecznego planu działań dla dziecka ze SPE
    7. Ocena efektywności PPP. Uwagi i wnioski do realizacji w następnym roku szkolnym

    Dlaczego warto?

    • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
    • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
    • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
    • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy 
    • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami
    Szkolenia dla rad pedagogicznych Pomoc psychologiczno-pedagogiczna Praca z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu
    Centrum Rozwoju Edukacji A-Z