O szkoleniu

W kontekście obowiązujących przepisów prawa, dotyczących oceny pracy nauczycieli, a w szczególności zdobywania kolejnych stopni awansu zawodowego, niezwykle istotne jest prowadzenie zajęć, obserwowanych przez dyrektora szkoły i innych uprawnionych.

Podczas szkolenia podpowiemy, w jaki sposób przygotować zajęcia, by sprostać najwyższym wymaganiom. Przedstawimy sposoby ich planowania, formułowania i realizowania celów zajęć oraz doboru form i metod pracy do założonych celów. Odniesiemy się do umiejętności, posiadanych przez nauczyciela, w szczególności elastycznego reagowania na zmieniającą się sytuację na zajęciach, kultury osobistej oraz komunikacji werbalnej i pozawerbalnej między uczniem a nauczycielem. Pokażemy także sposoby na podsumowanie zajęć i zasady ich omawiania. Przypomnimy reguły wnioskowania i formułowania rekomendacji do dalszej pracy. Nadto wyposażymy uczestników w umiejętność planowania własnego rozwoju.

Proponowany program szkolenia

  1. Poprawność merytoryczna prowadzonych zajęć
    • Jak przygotować zajęcia?
    • Co jest podstawą planowania zajęć?
  2. Poprawność metodyczna prowadzonych zajęć
    • Formułowanie celów
    • Dobór metod i form pracy do założonych celów
  3. Praca w zróżnicowanej klasie
    • Indywidualizacja pracy z uczniem
    • UDL
  4. Angażowanie i motywowanie uczniów
    • Skuteczne sposoby angażowania uczniów i motywowania ich do pracy
  5. Kompetencje kluczowe uczniów
    • Jak rozwijać kompetencje kluczowe uczniów podczas zajęć?
  6. Omawianie zajęć
    • Formułowanie wniosków
    • Planowanie celów rozwojowych nauczycieli

Dlaczego warto?

  • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
  • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
  • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
  • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Zapraszamy do kontaktu

Odpowiemy na wszystkie pytania

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól oznaczonych *.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Szkoleniowe A-Z Marzena Roth z siedzibą al. 3 Maja 26/35, 05-120 Legionowo, adres e-mail: biuro@a-z.edu.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, w tym przedstawienia oferty Centrum Szkoleniowego A-Z Marzena Roth. Informacje o zasadach przetwarzania danych i przysługujących Pani/ Panu prawach zostały opisane w Polityce prywatności.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z posiada akredytację kuratorium oświaty?

    Tak, jesteśmy niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli, posiadającą akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty (Decyzja z dn. 21 lipca 2020 r. do pobrania tutaj) i wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych MEiN pod numerem: 16548

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z znajduje się na tzw. białej liście płatników VAT?

    Nie jesteśmy płatnikami VAT, zatem nie figurujemy na tej liście.

    Czy podane ceny są cenami brutto, czy netto?

    Podane ceny są cenami brutto. Ze względu na rodzaj prowadzonej działalności nie jesteśmy płatnikami VAT.

    W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie indywidualne?

    Zapraszamy do rejestracji przez naszą stronę internetową. Przy każdym programie szkolenia znajduje się formularz, który należy wypełnić.

    W jaki sposób dokonać zamówienia szkolenia rady pedagogicznej?

    W celu zamówienia szkolenia dla nauczycieli zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym biurem. Wspólnie omówimy oczekiwania i dopasujemy szkolenie odpowiadające Państwa potrzebom i możliwościom.

    Po omówieniu szczegółów, zamawiający otrzyma wiadomość e-mailową z podsumowaniem i formularzem (do wypełnienia), który jest potwierdzeniem zamówienia szkolenia.

    Szkolenia dla rad pedagogicznych

    Kategoria szkoleń: Dydaktyka i metodyka

    Pod obserwacją – czyli jak poprowadzić angażującą lekcję, która przyniesie pozytywne efekty

    O szkoleniu

    W kontekście obowiązujących przepisów prawa, dotyczących oceny pracy nauczycieli, a w szczególności zdobywania kolejnych stopni awansu zawodowego, niezwykle istotne jest prowadzenie zajęć, obserwowanych przez dyrektora szkoły i innych uprawnionych.

    Podczas szkolenia podpowiemy, w jaki sposób przygotować zajęcia, by sprostać najwyższym wymaganiom. Przedstawimy sposoby ich planowania, formułowania i realizowania celów zajęć oraz doboru form i metod pracy do założonych celów. Odniesiemy się do umiejętności, posiadanych przez nauczyciela, w szczególności elastycznego reagowania na zmieniającą się sytuację na zajęciach, kultury osobistej oraz komunikacji werbalnej i pozawerbalnej między uczniem a nauczycielem. Pokażemy także sposoby na podsumowanie zajęć i zasady ich omawiania. Przypomnimy reguły wnioskowania i formułowania rekomendacji do dalszej pracy. Nadto wyposażymy uczestników w umiejętność planowania własnego rozwoju.

    Proponowany program szkolenia

    1. Poprawność merytoryczna prowadzonych zajęć
      • Jak przygotować zajęcia?
      • Co jest podstawą planowania zajęć?
    2. Poprawność metodyczna prowadzonych zajęć
      • Formułowanie celów
      • Dobór metod i form pracy do założonych celów
    3. Praca w zróżnicowanej klasie
      • Indywidualizacja pracy z uczniem
      • UDL
    4. Angażowanie i motywowanie uczniów
      • Skuteczne sposoby angażowania uczniów i motywowania ich do pracy
    5. Kompetencje kluczowe uczniów
      • Jak rozwijać kompetencje kluczowe uczniów podczas zajęć?
    6. Omawianie zajęć
      • Formułowanie wniosków
      • Planowanie celów rozwojowych nauczycieli

    Dlaczego warto?

    • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
    • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
    • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
    • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
    • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami
    Szkolenia dla rad pedagogicznych Dydaktyka i metodyka Pod obserwacją – czyli jak poprowadzić angażującą lekcję, która przyniesie pozytywne efekty
    Centrum Rozwoju Edukacji A-Z