O szkoleniu

Do jednych z najważniejszych umiejętności, zdobywanych przez ucznia w trakcie kształcenia ogólnego w szkole podstawowej, należy myślenie matematyczne, które nie musi oznaczać biegłości rachunkowej czy  kierunkowych zdolności matematycznych. Umiejętność myślenia matematycznego można określić jako indywidualną zdolność do: rozpoznania i zrozumienia roli, jaką matematyka odgrywa we współczesnym świecie, formowania sądów, opartych na matematycznym rozumowaniu oraz wykorzystywania umiejętności matematycznych tam, gdzie wymagają tego potrzeby życia codziennego. Dlatego myślenie matematyczne nie może być rozwijane tylko na lekcjach matematyki. Nie bez przyczyny matematyka jest nazywana „królową nauk”.

Proponowany program szkolenia

  1. Matematyka jest trudna. Z czego wynika ten stereotyp i dlaczego tak trudno  go obalić?
  2. Algorytm – to co uczniom wychodzi najlepiej
  3. Dramat matematyka w szkole – uczyć oczywistości
  4. Dotknij matematykę – o polisensorycznym nauczaniu
  5. Refleksja nad tym co zrobiłem – słaba strona uczniowskich zmagań
  6. Matematyka na języku polskim, wf-ie czy technice – przykłady scenariuszy lekcji z matematyką w tle
  7. Projekt edukacyjny – dostosowanie wymagań edukacyjnych z matematyki do indywidualnych możliwości i potrzeb  uczniów

Dlaczego warto?

  • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
  • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
  • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
  • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Zapraszamy do kontaktu

Odpowiemy na wszystkie pytania

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól oznaczonych *.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Szkoleniowe A-Z Marzena Roth z siedzibą al. 3 Maja 26/35, 05-120 Legionowo, adres e-mail: biuro@a-z.edu.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, w tym przedstawienia oferty Centrum Szkoleniowego A-Z Marzena Roth. Informacje o zasadach przetwarzania danych i przysługujących Pani/ Panu prawach zostały opisane w Polityce prywatności.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z posiada akredytację kuratorium oświaty?

    Tak, jesteśmy niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli, posiadającą akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty (Decyzja z dn. 21 lipca 2020 r. do pobrania tutaj) i wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych MEiN pod numerem: 16548

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z znajduje się na tzw. białej liście płatników VAT?

    Nie jesteśmy płatnikami VAT, zatem nie figurujemy na tej liście.

    Czy podane ceny są cenami brutto, czy netto?

    Podane ceny są cenami brutto. Ze względu na rodzaj prowadzonej działalności nie jesteśmy płatnikami VAT.

    W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie indywidualne?

    Zapraszamy do rejestracji przez naszą stronę internetową. Przy każdym programie szkolenia znajduje się formularz, który należy wypełnić.

    W jaki sposób dokonać zamówienia szkolenia rady pedagogicznej?

    W celu zamówienia szkolenia dla nauczycieli zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym biurem. Wspólnie omówimy oczekiwania i dopasujemy szkolenie odpowiadające Państwa potrzebom i możliwościom.

    Po omówieniu szczegółów, zamawiający otrzyma wiadomość e-mailową z podsumowaniem i formularzem (do wypełnienia), który jest potwierdzeniem zamówienia szkolenia.

    Szkolenia dla rad pedagogicznych

    Kategoria szkoleń: Dydaktyka i metodyka

    Matematyka nie tylko na matematyce, czyli o rozwijaniu umiejętności matematycznych w szkole

    O szkoleniu

    Do jednych z najważniejszych umiejętności, zdobywanych przez ucznia w trakcie kształcenia ogólnego w szkole podstawowej, należy myślenie matematyczne, które nie musi oznaczać biegłości rachunkowej czy  kierunkowych zdolności matematycznych. Umiejętność myślenia matematycznego można określić jako indywidualną zdolność do: rozpoznania i zrozumienia roli, jaką matematyka odgrywa we współczesnym świecie, formowania sądów, opartych na matematycznym rozumowaniu oraz wykorzystywania umiejętności matematycznych tam, gdzie wymagają tego potrzeby życia codziennego. Dlatego myślenie matematyczne nie może być rozwijane tylko na lekcjach matematyki. Nie bez przyczyny matematyka jest nazywana „królową nauk”.

    Proponowany program szkolenia

    1. Matematyka jest trudna. Z czego wynika ten stereotyp i dlaczego tak trudno  go obalić?
    2. Algorytm – to co uczniom wychodzi najlepiej
    3. Dramat matematyka w szkole – uczyć oczywistości
    4. Dotknij matematykę – o polisensorycznym nauczaniu
    5. Refleksja nad tym co zrobiłem – słaba strona uczniowskich zmagań
    6. Matematyka na języku polskim, wf-ie czy technice – przykłady scenariuszy lekcji z matematyką w tle
    7. Projekt edukacyjny – dostosowanie wymagań edukacyjnych z matematyki do indywidualnych możliwości i potrzeb  uczniów

    Dlaczego warto?

    • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
    • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
    • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
    • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
    • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami
    Szkolenia dla rad pedagogicznych Dydaktyka i metodyka Matematyka nie tylko na matematyce, czyli o rozwijaniu umiejętności matematycznych w szkole
    Centrum Rozwoju Edukacji A-Z