O szkoleniu

Kompetencje cyfrowe, to zbiór wiedzy, umiejętności i postaw, które powinni nabyć wszyscy, aby mieć możliwość krytycznego i twórczego wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych i mediów cyfrowych. Dzięki nim osiągnięcie celów, związanych z pracą, nauką i/ lub wypoczynkiem staje się zdecydowanie łatwiejsze. Sprawne posługiwanie się komputerem w znaczący sposób ułatwia m.in. szybkie komunikowanie się, wyszukiwanie potrzebnych informacji, przechowywanie i obróbkę graficzną zdjęć, dokonywanie zakupów przez Internet, korzystanie z usług bankowych. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego uczestnicy poznają funkcjonalności, usprawniające zarówno pracę zawodową, jak i funkcjonowanie w codziennym życiu.

Proponowany program szkolenia

  1. Wprowadzenie
    • Kluczowe kompetencje cyfrowe, czyli umiejętność korzystania z informacji i danych, komunikowania się, umiejętność korzystania z mediów, tworzenia treści cyfrowych, bezpieczeństwa
  2. Bezpieczeństwo online
    • Jak dbać o własne bezpieczeństwo w cyfrowym świecie – prezentacja standardów bezpieczeństwa
    • Narzędzia i aplikacje do zabezpieczenia sieci np. filtry w przeglądarkach, programy antywirusowe, kontrola treści, czas przed ekranem
  3. Edytor tekstu i inne programy użytkowe
    • Zasady komputerowej edycji tekstu
    • Przygotowanie prostego pokazu slajdów
    • Darmowe programy do biurowe
  4. Internet
    • Obsługa przeglądarki internetowej
    • Wyszukiwarki internetowe
    • Portale społecznościowe – np.: Facebook, YouTube, Wikipedia
    • E-zakupy (allegro, sklepy internetowe), wyszukiwarki cen i opinii
    • E-banki
    • Profil zaufany – ePUAP, ZUS, portal obywatel.gov.pl
  5. Poczta elektroniczna i komunikatory internetowe
    • Obsługa e-mail (wysyłanie i odbiór e-maili; wysyłanie i odbiór e-maili z załącznikiem)
    • Komunikatory internetowe (Skype, Whatsapp, Messenger) – zasada korzystania, normy i przepisy obowiązujące użytkowników
  6. Smartfon
    • Jak korzystać bezpiecznie ze smartfona?
    • Podstawowe aplikacje użytkowe na smartfon

Dlaczego warto?

  • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
  • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN
  • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
  • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Zapraszamy do kontaktu

Odpowiemy na wszystkie pytania

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól oznaczonych *.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Szkoleniowe A-Z Marzena Roth z siedzibą al. 3 Maja 26/35, 05-120 Legionowo, adres e-mail: biuro@a-z.edu.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, w tym przedstawienia oferty Centrum Szkoleniowego A-Z Marzena Roth. Informacje o zasadach przetwarzania danych i przysługujących Pani/ Panu prawach zostały opisane w Polityce prywatności.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z posiada akredytację kuratorium oświaty?

    Tak, jesteśmy niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli, posiadającą akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty (Decyzja z dn. 21 lipca 2020 r. do pobrania tutaj) i wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych MEiN pod numerem: 16548

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z znajduje się na tzw. białej liście płatników VAT?

    Nie jesteśmy płatnikami VAT, zatem nie figurujemy na tej liście.

    Czy podane ceny są cenami brutto, czy netto?

    Podane ceny są cenami brutto. Ze względu na rodzaj prowadzonej działalności nie jesteśmy płatnikami VAT.

    W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie indywidualne?

    Zapraszamy do rejestracji przez naszą stronę internetową. Przy każdym programie szkolenia znajduje się formularz, który należy wypełnić.

    W jaki sposób dokonać zamówienia szkolenia rady pedagogicznej?

    W celu zamówienia szkolenia dla nauczycieli zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym biurem. Wspólnie omówimy oczekiwania i dopasujemy szkolenie odpowiadające Państwa potrzebom i możliwościom.

    Po omówieniu szczegółów, zamawiający otrzyma wiadomość e-mailową z podsumowaniem i formularzem (do wypełnienia), który jest potwierdzeniem zamówienia szkolenia.

    Szkolenia dla rad pedagogicznych

    Kategoria szkoleń: Kierunki polityki oświatowej

    Koniec z e-wykluczeniem dorosłych, czyli jak rozbić cyfrowy mur?

    O szkoleniu

    Kompetencje cyfrowe, to zbiór wiedzy, umiejętności i postaw, które powinni nabyć wszyscy, aby mieć możliwość krytycznego i twórczego wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych i mediów cyfrowych. Dzięki nim osiągnięcie celów, związanych z pracą, nauką i/ lub wypoczynkiem staje się zdecydowanie łatwiejsze. Sprawne posługiwanie się komputerem w znaczący sposób ułatwia m.in. szybkie komunikowanie się, wyszukiwanie potrzebnych informacji, przechowywanie i obróbkę graficzną zdjęć, dokonywanie zakupów przez Internet, korzystanie z usług bankowych. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego uczestnicy poznają funkcjonalności, usprawniające zarówno pracę zawodową, jak i funkcjonowanie w codziennym życiu.

    Proponowany program szkolenia

    1. Wprowadzenie
      • Kluczowe kompetencje cyfrowe, czyli umiejętność korzystania z informacji i danych, komunikowania się, umiejętność korzystania z mediów, tworzenia treści cyfrowych, bezpieczeństwa
    2. Bezpieczeństwo online
      • Jak dbać o własne bezpieczeństwo w cyfrowym świecie – prezentacja standardów bezpieczeństwa
      • Narzędzia i aplikacje do zabezpieczenia sieci np. filtry w przeglądarkach, programy antywirusowe, kontrola treści, czas przed ekranem
    3. Edytor tekstu i inne programy użytkowe
      • Zasady komputerowej edycji tekstu
      • Przygotowanie prostego pokazu slajdów
      • Darmowe programy do biurowe
    4. Internet
      • Obsługa przeglądarki internetowej
      • Wyszukiwarki internetowe
      • Portale społecznościowe – np.: Facebook, YouTube, Wikipedia
      • E-zakupy (allegro, sklepy internetowe), wyszukiwarki cen i opinii
      • E-banki
      • Profil zaufany – ePUAP, ZUS, portal obywatel.gov.pl
    5. Poczta elektroniczna i komunikatory internetowe
      • Obsługa e-mail (wysyłanie i odbiór e-maili; wysyłanie i odbiór e-maili z załącznikiem)
      • Komunikatory internetowe (Skype, Whatsapp, Messenger) – zasada korzystania, normy i przepisy obowiązujące użytkowników
    6. Smartfon
      • Jak korzystać bezpiecznie ze smartfona?
      • Podstawowe aplikacje użytkowe na smartfon

    Dlaczego warto?

    • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
    • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
    • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN
    • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
    • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami
    Szkolenia dla rad pedagogicznych Kierunki polityki oświatowej Koniec z e-wykluczeniem dorosłych, czyli jak rozbić cyfrowy mur?
    Centrum Rozwoju Edukacji A-Z