O szkoleniu

Każdego dnia uwaga człowieka podąża w jakimś kierunku. I choć możliwości do wyboru jest wiele, to z szerokiej gamy dostępnych opcji często najszybciej dostrzegamy to, co nie działa lub to, co jest negatywne. Przyczyn takiego stanu rzeczy jest wiele, a znaczący głos w tej sprawie zabiera psychologia.

Liczne badania potwierdzają podatność natury ludzkiej na negatywne bodźce, czy informacje. Łatwiej i szybciej jesteśmy skłonni zauważyć wszelkie trudności, błędy i przeszkody, niż perspektywy i rozwiązania. Dlatego kluczem do aktywności jest świadomość, dotycząca mechanizmu, hamującego nas w działaniu i powodującego bierną postawę.

Zapraszamy na szkolenie, podczas którego uczestnicy otrzymają kompleksową wiedzę na temat licznych procesów, jakich można doświadczyć w sytuacji bierności i wycofania, a także poznają liczne strategie i metody, pomagające zwiększyć swoją produktywność zawodową i osobistą.

Proponowany program szkolenia

  1. Filtrowanie rzeczywistości
    • W jaki sposób kreujemy odbiór dnia codziennego?
    • Trudności i przeszkody, jakie stają na drodze motywacji ucznia
  2. Proaktywność – styl życia wymagających
    • Siła woli i jej wpływ na aktywność jednostki
    • Charakterystyka postawy biernej i aktywnej
    • Ćwiczenia ułatwiające autodiagnozę własnych zachowań
  3. Świadome i skuteczne wzorce komunikacji interpersonalnej
    • Poznanie reprezentacji komunikacyjnych
    • Ustalenie sposobów motywowania przydatnych dla każdego stylu pracy – od wzrokowca po kinestetyka
  4. Słomiany zapał
    • Jak wzmocnić sprawczość jednostki i zespołów klasowych?
    • Wzorce językowe, ułatwiające porozumienie w relacji z uczniami

Dlaczego warto?

  • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
  • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
  • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
  • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Zapraszamy do kontaktu

Odpowiemy na wszystkie pytania

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól oznaczonych *.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Szkoleniowe A-Z Marzena Roth z siedzibą al. 3 Maja 26/35, 05-120 Legionowo, adres e-mail: biuro@a-z.edu.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, w tym przedstawienia oferty Centrum Szkoleniowego A-Z Marzena Roth. Informacje o zasadach przetwarzania danych i przysługujących Pani/ Panu prawach zostały opisane w Polityce prywatności.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z posiada akredytację kuratorium oświaty?

    Tak, jesteśmy niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli, posiadającą akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty (Decyzja z dn. 21 lipca 2020 r. do pobrania tutaj) i wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych MEiN pod numerem: 16548

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z znajduje się na tzw. białej liście płatników VAT?

    Nie jesteśmy płatnikami VAT, zatem nie figurujemy na tej liście.

    Czy podane ceny są cenami brutto, czy netto?

    Podane ceny są cenami brutto. Ze względu na rodzaj prowadzonej działalności nie jesteśmy płatnikami VAT.

    W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie indywidualne?

    Zapraszamy do rejestracji przez naszą stronę internetową. Przy każdym programie szkolenia znajduje się formularz, który należy wypełnić.

    W jaki sposób dokonać zamówienia szkolenia rady pedagogicznej?

    W celu zamówienia szkolenia dla nauczycieli zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym biurem. Wspólnie omówimy oczekiwania i dopasujemy szkolenie odpowiadające Państwa potrzebom i możliwościom.

    Po omówieniu szczegółów, zamawiający otrzyma wiadomość e-mailową z podsumowaniem i formularzem (do wypełnienia), który jest potwierdzeniem zamówienia szkolenia.

    Szkolenia dla rad pedagogicznych

    Kategoria szkoleń: Motywacja do nauki i pracy

    Koniec narzekania, to początek działania – jak pasywność przemienić w aktywność?

    O szkoleniu

    Każdego dnia uwaga człowieka podąża w jakimś kierunku. I choć możliwości do wyboru jest wiele, to z szerokiej gamy dostępnych opcji często najszybciej dostrzegamy to, co nie działa lub to, co jest negatywne. Przyczyn takiego stanu rzeczy jest wiele, a znaczący głos w tej sprawie zabiera psychologia.

    Liczne badania potwierdzają podatność natury ludzkiej na negatywne bodźce, czy informacje. Łatwiej i szybciej jesteśmy skłonni zauważyć wszelkie trudności, błędy i przeszkody, niż perspektywy i rozwiązania. Dlatego kluczem do aktywności jest świadomość, dotycząca mechanizmu, hamującego nas w działaniu i powodującego bierną postawę.

    Zapraszamy na szkolenie, podczas którego uczestnicy otrzymają kompleksową wiedzę na temat licznych procesów, jakich można doświadczyć w sytuacji bierności i wycofania, a także poznają liczne strategie i metody, pomagające zwiększyć swoją produktywność zawodową i osobistą.

    Proponowany program szkolenia

    1. Filtrowanie rzeczywistości
      • W jaki sposób kreujemy odbiór dnia codziennego?
      • Trudności i przeszkody, jakie stają na drodze motywacji ucznia
    2. Proaktywność – styl życia wymagających
      • Siła woli i jej wpływ na aktywność jednostki
      • Charakterystyka postawy biernej i aktywnej
      • Ćwiczenia ułatwiające autodiagnozę własnych zachowań
    3. Świadome i skuteczne wzorce komunikacji interpersonalnej
      • Poznanie reprezentacji komunikacyjnych
      • Ustalenie sposobów motywowania przydatnych dla każdego stylu pracy – od wzrokowca po kinestetyka
    4. Słomiany zapał
      • Jak wzmocnić sprawczość jednostki i zespołów klasowych?
      • Wzorce językowe, ułatwiające porozumienie w relacji z uczniami

    Dlaczego warto?

    • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
    • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
    • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
    • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
    • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami
    Szkolenia dla rad pedagogicznych Motywacja do nauki i pracy Koniec narzekania, to początek działania – jak pasywność przemienić w aktywność?
    Centrum Rozwoju Edukacji A-Z