O szkoleniu

Dlaczego informacja zwrotna dla ucznia jest tak bardzo istotna? Nauczyciele zauważają, że  stopnie szkolne niekoniecznie działają motywująco na uczniów, szczególnie tych z trudnościami. Jak zatem zachęcić ich do wysiłku, do podejmowania trudu, jak zmotywować?

Szkolenie Kiedy i jak udzielać informacji zwrotnej wspierającej procesu uczenia się uczniów?  daje nauczycielom praktyczne propozycje rozwiązań. Pozwala na zapoznanie się z filozofią formułowania informacji  zwrotnej (IZ) , wspierającej proces ucznia się uczniów. Dzięki IZ uczeń wie, co umie i robi dobrze, a co i w jaki sposób powinien poprawić. To zachęca go do wysiłku, pozwala lepiej przygotować się do lekcji, daje poczucie sprawiedliwości i bezpieczeństwa na lekcji, a nauczycielowi pozwala osiągnąć satysfakcję i poczucie sukcesu w procesie nauczania.

Proponowany program szkolenia

  1. Forma informacji zwrotnej
  2. Czy IZ jest rzeczywiście czasochłonna i pracochłonna?
  3. Jak często i w jakiej formie udzielać IZ?
  4. Stosunek uczniów do informacji zwrotnej
  5. Jak egzekwować poprawę pracy, gdy uczeń otrzymał IZ?
  6. Archiwizowanie IZ
  7. Pozyskiwanie informacji zwrotnej od uczniów
  8. Wnioski

Dlaczego warto?

  • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
  • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
  • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
  • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Zapraszamy do kontaktu

Odpowiemy na wszystkie pytania

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól oznaczonych *.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Szkoleniowe A-Z Marzena Roth z siedzibą al. 3 Maja 26/35, 05-120 Legionowo, adres e-mail: biuro@a-z.edu.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, w tym przedstawienia oferty Centrum Szkoleniowego A-Z Marzena Roth. Informacje o zasadach przetwarzania danych i przysługujących Pani/ Panu prawach zostały opisane w Polityce prywatności.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z posiada akredytację kuratorium oświaty?

    Tak, jesteśmy niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli, posiadającą akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty (Decyzja z dn. 21 lipca 2020 r. do pobrania tutaj) i wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych MEiN pod numerem: 16548

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z znajduje się na tzw. białej liście płatników VAT?

    Nie jesteśmy płatnikami VAT, zatem nie figurujemy na tej liście.

    Czy podane ceny są cenami brutto, czy netto?

    Podane ceny są cenami brutto. Ze względu na rodzaj prowadzonej działalności nie jesteśmy płatnikami VAT.

    W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie indywidualne?

    Zapraszamy do rejestracji przez naszą stronę internetową. Przy każdym programie szkolenia znajduje się formularz, który należy wypełnić.

    W jaki sposób dokonać zamówienia szkolenia rady pedagogicznej?

    W celu zamówienia szkolenia dla nauczycieli zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym biurem. Wspólnie omówimy oczekiwania i dopasujemy szkolenie odpowiadające Państwa potrzebom i możliwościom.

    Po omówieniu szczegółów, zamawiający otrzyma wiadomość e-mailową z podsumowaniem i formularzem (do wypełnienia), który jest potwierdzeniem zamówienia szkolenia.

    Szkolenia dla rad pedagogicznych

    Kategoria szkoleń: Kierunki polityki oświatowej

    Kiedy i jak udzielać informacji zwrotnej wspierającej proces uczenia się uczniów?

    O szkoleniu

    Dlaczego informacja zwrotna dla ucznia jest tak bardzo istotna? Nauczyciele zauważają, że  stopnie szkolne niekoniecznie działają motywująco na uczniów, szczególnie tych z trudnościami. Jak zatem zachęcić ich do wysiłku, do podejmowania trudu, jak zmotywować?

    Szkolenie Kiedy i jak udzielać informacji zwrotnej wspierającej procesu uczenia się uczniów?  daje nauczycielom praktyczne propozycje rozwiązań. Pozwala na zapoznanie się z filozofią formułowania informacji  zwrotnej (IZ) , wspierającej proces ucznia się uczniów. Dzięki IZ uczeń wie, co umie i robi dobrze, a co i w jaki sposób powinien poprawić. To zachęca go do wysiłku, pozwala lepiej przygotować się do lekcji, daje poczucie sprawiedliwości i bezpieczeństwa na lekcji, a nauczycielowi pozwala osiągnąć satysfakcję i poczucie sukcesu w procesie nauczania.

    Proponowany program szkolenia

    1. Forma informacji zwrotnej
    2. Czy IZ jest rzeczywiście czasochłonna i pracochłonna?
    3. Jak często i w jakiej formie udzielać IZ?
    4. Stosunek uczniów do informacji zwrotnej
    5. Jak egzekwować poprawę pracy, gdy uczeń otrzymał IZ?
    6. Archiwizowanie IZ
    7. Pozyskiwanie informacji zwrotnej od uczniów
    8. Wnioski

    Dlaczego warto?

    • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
    • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
    • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
    • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
    • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami
    Szkolenia dla rad pedagogicznych Kierunki polityki oświatowej Kiedy i jak udzielać informacji zwrotnej wspierającej proces uczenia się uczniów?
    Centrum Rozwoju Edukacji A-Z