O szkoleniu

Dobry wizerunek, to dziś nieodłączny element każdej szanującej się instytucji publicznej. Szkoła jest w tym kontekście placówką szczególnie mocno poddawaną ocenom. Jak o niego zadbać? Jakie adekwatne narzędzia dobrać, by eksponować swoje mocne strony? Jak włączyć grono pedagogiczne, uczniów i rodziców, by renoma Twojej szkoły mogła naturalnie wzrastać?

Proponowany program szkolenia

  1. Co trzeba wiedzieć, aby stworzyć plan skutecznej promocji szkoły?
  2. Jak ukazać ofertę szkoły przez pryzmat przewagi konkurencyjnej?
  3. Jak świadomie kreować wizerunek placówki?
  4. Jakie znaczenie ma zaplanowanie działań promocyjnych?
  5. Jak promować szkołę – dostępne narzędzia
  6. Jak promować szkołę – kreacja pomysłów
  7. Analiza mocnych stron szkoły
  8. Refleksja nad obszarami do rozwoju
  9. Uświadomienie sobie motywacji ucznia przy wyborze szkoły
  10. Wyeksponowanie istotnych, z perspektywy ucznia, treści
  11. Sprecyzowanie wizji i misji szkoły, spójnej z tożsamością i wizerunkiem realnym szkoły
  12. Zaplanowanie działań badawczych
  13. Zaplanowanie działań promocyjnych

Dlaczego warto?

  • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
  • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
  • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
  • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Zapraszamy do kontaktu

Odpowiemy na wszystkie pytania

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól oznaczonych *.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Szkoleniowe A-Z Marzena Roth z siedzibą al. 3 Maja 26/35, 05-120 Legionowo, adres e-mail: biuro@a-z.edu.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, w tym przedstawienia oferty Centrum Szkoleniowego A-Z Marzena Roth. Informacje o zasadach przetwarzania danych i przysługujących Pani/ Panu prawach zostały opisane w Polityce prywatności.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z posiada akredytację kuratorium oświaty?

    Tak, jesteśmy niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli, posiadającą akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty (Decyzja z dn. 21 lipca 2020 r. do pobrania tutaj) i wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych MEiN pod numerem: 16548

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z znajduje się na tzw. białej liście płatników VAT?

    Nie jesteśmy płatnikami VAT, zatem nie figurujemy na tej liście.

    Czy podane ceny są cenami brutto, czy netto?

    Podane ceny są cenami brutto. Ze względu na rodzaj prowadzonej działalności nie jesteśmy płatnikami VAT.

    W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie indywidualne?

    Zapraszamy do rejestracji przez naszą stronę internetową. Przy każdym programie szkolenia znajduje się formularz, który należy wypełnić.

    W jaki sposób dokonać zamówienia szkolenia rady pedagogicznej?

    W celu zamówienia szkolenia dla nauczycieli zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym biurem. Wspólnie omówimy oczekiwania i dopasujemy szkolenie odpowiadające Państwa potrzebom i możliwościom.

    Po omówieniu szczegółów, zamawiający otrzyma wiadomość e-mailową z podsumowaniem i formularzem (do wypełnienia), który jest potwierdzeniem zamówienia szkolenia.

    Szkolenia dla rad pedagogicznych

    Kategoria szkoleń: Relacje w szkole i przedszkolu

    Działania promocyjne w szkole – jak zadbać o dobry wizerunek?

    O szkoleniu

    Dobry wizerunek, to dziś nieodłączny element każdej szanującej się instytucji publicznej. Szkoła jest w tym kontekście placówką szczególnie mocno poddawaną ocenom. Jak o niego zadbać? Jakie adekwatne narzędzia dobrać, by eksponować swoje mocne strony? Jak włączyć grono pedagogiczne, uczniów i rodziców, by renoma Twojej szkoły mogła naturalnie wzrastać?

    Proponowany program szkolenia

    1. Co trzeba wiedzieć, aby stworzyć plan skutecznej promocji szkoły?
    2. Jak ukazać ofertę szkoły przez pryzmat przewagi konkurencyjnej?
    3. Jak świadomie kreować wizerunek placówki?
    4. Jakie znaczenie ma zaplanowanie działań promocyjnych?
    5. Jak promować szkołę – dostępne narzędzia
    6. Jak promować szkołę – kreacja pomysłów
    7. Analiza mocnych stron szkoły
    8. Refleksja nad obszarami do rozwoju
    9. Uświadomienie sobie motywacji ucznia przy wyborze szkoły
    10. Wyeksponowanie istotnych, z perspektywy ucznia, treści
    11. Sprecyzowanie wizji i misji szkoły, spójnej z tożsamością i wizerunkiem realnym szkoły
    12. Zaplanowanie działań badawczych
    13. Zaplanowanie działań promocyjnych

    Dlaczego warto?

    • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
    • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
    • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
    • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
    • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami
    Szkolenia dla rad pedagogicznych Relacje w szkole i przedszkolu Działania promocyjne w szkole – jak zadbać o dobry wizerunek?
    Centrum Rozwoju Edukacji A-Z