O szkoleniu

Proponujemy szkolenie, skierowane do nauczycieli/zespołów nauczycielskich, które chcą rozpocząć nauczanie dwujęzyczne lub już je rozpoczęli, w szkołach podstawowych. W trakcie warsztatu uczestnicy zapoznają się zarówno z formalnoprawnymi aspektami wdrażania tej metody nauczania – podstawami prawnymi, wymaganiami wobec nauczycieli i szkoły, dokumentacją, jak i z zagadnieniami praktycznymi – wskazówkami metodycznymi, przykładami podręczników, czy gier i zabaw.

Proponowany program szkolenia

  1. Wstęp do dwujęzyczności
    • Podstawy prawne
    • Wymogi wobec nauczyciela i szkoły
  2. Zasoby, czyli ludzie i sprzęt
    • Czego jako szkoła potrzebujemy, aby zacząć?
    • Jak zaplanować nauczanie dwujęzyczne w aspekcie kadrowym, organizacyjnym i budżetowym?
  3. Wymagania organizacyjne i metodyczne
    • Jak pracować w zespole, aby CLIL się udał?
    • Działanie zespołowe jako warunek sukcesu
  4. Metody i techniki
    • Co działa, co nie działa?
    • Przegląd metod, które pozwalają na sukces nauczania dwujęzycznego, między innymi na podstawie badań i doświadczeń
  5. Warsztat nauczyciela
    • Podręczniki, gry, zabawy, materiały – przykłady
    • Pokaz możliwych do wykorzystania źródeł internetowych i tradycyjnych z różnych przedmiotów

Dlaczego warto?

  • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
  • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
  • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
  • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Zapraszamy do kontaktu

Odpowiemy na wszystkie pytania

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól oznaczonych *.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Szkoleniowe A-Z Marzena Roth z siedzibą al. 3 Maja 26/35, 05-120 Legionowo, adres e-mail: biuro@a-z.edu.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, w tym przedstawienia oferty Centrum Szkoleniowego A-Z Marzena Roth. Informacje o zasadach przetwarzania danych i przysługujących Pani/ Panu prawach zostały opisane w Polityce prywatności.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z posiada akredytację kuratorium oświaty?

    Tak, jesteśmy niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli, posiadającą akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty (Decyzja z dn. 21 lipca 2020 r. do pobrania tutaj) i wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych MEiN pod numerem: 16548

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z znajduje się na tzw. białej liście płatników VAT?

    Nie jesteśmy płatnikami VAT, zatem nie figurujemy na tej liście.

    Czy podane ceny są cenami brutto, czy netto?

    Podane ceny są cenami brutto. Ze względu na rodzaj prowadzonej działalności nie jesteśmy płatnikami VAT.

    W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie indywidualne?

    Zapraszamy do rejestracji przez naszą stronę internetową. Przy każdym programie szkolenia znajduje się formularz, który należy wypełnić.

    W jaki sposób dokonać zamówienia szkolenia rady pedagogicznej?

    W celu zamówienia szkolenia dla nauczycieli zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym biurem. Wspólnie omówimy oczekiwania i dopasujemy szkolenie odpowiadające Państwa potrzebom i możliwościom.

    Po omówieniu szczegółów, zamawiający otrzyma wiadomość e-mailową z podsumowaniem i formularzem (do wypełnienia), który jest potwierdzeniem zamówienia szkolenia.

    Szkolenia rad pedagogicznych

    Kategoria szkoleń: Dydaktyka i metodyka

    Dwujęzyczność, czyli co? Jak wykorzystać język obcy i CLIL do poszerzenia horyzontów

    O szkoleniu

    Proponujemy szkolenie, skierowane do nauczycieli/zespołów nauczycielskich, które chcą rozpocząć nauczanie dwujęzyczne lub już je rozpoczęli, w szkołach podstawowych. W trakcie warsztatu uczestnicy zapoznają się zarówno z formalnoprawnymi aspektami wdrażania tej metody nauczania – podstawami prawnymi, wymaganiami wobec nauczycieli i szkoły, dokumentacją, jak i z zagadnieniami praktycznymi – wskazówkami metodycznymi, przykładami podręczników, czy gier i zabaw.

    Proponowany program szkolenia

    1. Wstęp do dwujęzyczności
      • Podstawy prawne
      • Wymogi wobec nauczyciela i szkoły
    2. Zasoby, czyli ludzie i sprzęt
      • Czego jako szkoła potrzebujemy, aby zacząć?
      • Jak zaplanować nauczanie dwujęzyczne w aspekcie kadrowym, organizacyjnym i budżetowym?
    3. Wymagania organizacyjne i metodyczne
      • Jak pracować w zespole, aby CLIL się udał?
      • Działanie zespołowe jako warunek sukcesu
    4. Metody i techniki
      • Co działa, co nie działa?
      • Przegląd metod, które pozwalają na sukces nauczania dwujęzycznego, między innymi na podstawie badań i doświadczeń
    5. Warsztat nauczyciela
      • Podręczniki, gry, zabawy, materiały – przykłady
      • Pokaz możliwych do wykorzystania źródeł internetowych i tradycyjnych z różnych przedmiotów

    Dlaczego warto?

    • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
    • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
    • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
    • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy
    • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami
    Szkolenia rad pedagogicznych Dydaktyka i metodyka Dwujęzyczność, czyli co? Jak wykorzystać język obcy i CLIL do poszerzenia horyzontów
    Centrum Rozwoju Edukacji A-Z