O szkoleniu

Potocznie uważa się, że dzieci źle się uczą, ponieważ nie chcą się uczyć, np. z powodu lenistwa, czy złej woli. Szczegółowa analiza takich przypadków pozwala stwierdzić, że zależność jest odwrotna: dzieci nie chcą się uczyć, ponieważ źle się uczą (często z powodów od siebie niezależnych). Głównym celem proponowanych zajęć będzie wyposażenie nauczycieli w umiejętności, pozwalające na trafną diagnozę, czyli diagnozę perspektywiczną, pozwalającą zaplanować proces edukacyjny ucznia z deficytami rozwojowymi. Podczas warsztatu nauczyciele poznają również skuteczne techniki pracy z dziećmi z różnorodnymi dysfunkcjami w rozwoju.

Proponowany program szkolenia

  1. Diagnoza intuicyjna czy diagnoza perspektywiczna?
  2. Przyczyny trudności w nauce
  3. Uczeń z trudnościami w nauce czy uczeń pasywny?
  4. Strategie wspierające motywację i niwelujące negatywne emocje
  5. Efektywne wykorzystanie możliwości mózgu w procesie uczenia się dzieci ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi
  6. Propozycje działań w przypadku poszczególnych zaburzeń u dziecka
  7. Dostosowane metod i technik pracy do rodzaju osłabionych u ucznia funkcji poznawczych

Dlaczego warto?

  • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
  • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
  • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy 
  • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Zapraszamy do kontaktu

Odpowiemy na wszystkie pytania

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól oznaczonych *.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Szkoleniowe A-Z Marzena Roth z siedzibą al. 3 Maja 26/35, 05-120 Legionowo, adres e-mail: biuro@a-z.edu.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, w tym przedstawienia oferty Centrum Szkoleniowego A-Z Marzena Roth. Informacje o zasadach przetwarzania danych i przysługujących Pani/ Panu prawach zostały opisane w Polityce prywatności.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z posiada akredytację kuratorium oświaty?

    Tak, jesteśmy niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli, posiadającą akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty (Decyzja z dn. 21 lipca 2020 r. do pobrania tutaj) i wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych MEiN pod numerem: 16548

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z znajduje się na tzw. białej liście płatników VAT?

    Nie jesteśmy płatnikami VAT, zatem nie figurujemy na tej liście.

    Czy podane ceny są cenami brutto, czy netto?

    Podane ceny są cenami brutto. Ze względu na rodzaj prowadzonej działalności nie jesteśmy płatnikami VAT.

    W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie indywidualne?

    Zapraszamy do rejestracji przez naszą stronę internetową. Przy każdym programie szkolenia znajduje się formularz, który należy wypełnić.

    W jaki sposób dokonać zamówienia szkolenia rady pedagogicznej?

    W celu zamówienia szkolenia dla nauczycieli zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym biurem. Wspólnie omówimy oczekiwania i dopasujemy szkolenie odpowiadające Państwa potrzebom i możliwościom.

    Po omówieniu szczegółów, zamawiający otrzyma wiadomość e-mailową z podsumowaniem i formularzem (do wypełnienia), który jest potwierdzeniem zamówienia szkolenia.

    Szkolenia rad pedagogicznych

    Kategoria szkoleń: Pomoc psychologiczno-pedagogiczna

    Diagnozowanie niepowodzeń szkolnych uczniów

    O szkoleniu

    Potocznie uważa się, że dzieci źle się uczą, ponieważ nie chcą się uczyć, np. z powodu lenistwa, czy złej woli. Szczegółowa analiza takich przypadków pozwala stwierdzić, że zależność jest odwrotna: dzieci nie chcą się uczyć, ponieważ źle się uczą (często z powodów od siebie niezależnych). Głównym celem proponowanych zajęć będzie wyposażenie nauczycieli w umiejętności, pozwalające na trafną diagnozę, czyli diagnozę perspektywiczną, pozwalającą zaplanować proces edukacyjny ucznia z deficytami rozwojowymi. Podczas warsztatu nauczyciele poznają również skuteczne techniki pracy z dziećmi z różnorodnymi dysfunkcjami w rozwoju.

    Proponowany program szkolenia

    1. Diagnoza intuicyjna czy diagnoza perspektywiczna?
    2. Przyczyny trudności w nauce
    3. Uczeń z trudnościami w nauce czy uczeń pasywny?
    4. Strategie wspierające motywację i niwelujące negatywne emocje
    5. Efektywne wykorzystanie możliwości mózgu w procesie uczenia się dzieci ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi
    6. Propozycje działań w przypadku poszczególnych zaburzeń u dziecka
    7. Dostosowane metod i technik pracy do rodzaju osłabionych u ucznia funkcji poznawczych

    Dlaczego warto?

    • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
    • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
    • Przygotujemy imienne certyfikaty, zgodne z wytycznymi MEN 
    • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do potrzeb grupy 
    • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami
    Szkolenia rad pedagogicznych Pomoc psychologiczno-pedagogiczna Diagnozowanie niepowodzeń szkolnych uczniów
    Centrum Rozwoju Edukacji A-Z