O szkoleniu

Coraz młodsze dzieci mają kontakt z urządzeniami elektronicznymi, szczególnie teraz ten problem uległ znacznemu nasileniu. Dzieci straciły możliwość korzystania z wielu niecyfrowych segmentów życiowej aktywności. Na to miejsce weszła, z jeszcze większą intensywnością, technologia cyfrowa. Wiedza dorosłych jest w tym względzie niewielka – zazwyczaj nie wiedzą, jak funkcjonują nowe media i aplikacje, jaki mają wpływ na rozwój małych dzieci, jakich zmian dokonują w ich mózgu i funkcjonowaniu. Przed nami nowe wyzwania i konieczność dostosowania sposobów komunikacji z najmłodszymi, które znacznie różnią się od tych sprzed 10 – 15 – 20 lat. Jak budować przekaz do współczesnych dzieci? Jakie metody komunikacji są najskuteczniejsze, a które przestają działać? Jak pomóc dzieciom i sobie?

Proponowany program szkolenia

  1. Jak współczesne media elektroniczne wpłynęły na zmiany społecznego funkcjonowania dzieci?
  2. Jak pandemia zmieniła funkcjonowanie nas wszystkich, w tym dzieci?
  3. Jak funkcjonuje mózg dziecka? – proces uzależnienia, przebieg i przyczyny
  4. Jak nowoczesne media elektroniczne wpłynęły na zmiany społecznego funkcjonowania dzieci
  5. Co mówią badania? Jakie są prognozowane skutki?
  6. Jak rozpoznać, przeciwdziałać, pomóc?

Dlaczego warto?

  • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
  • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
  • Przygotujemy imienny certyfikat, zgodny z wytycznymi MEiN 
  • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do Waszych potrzeb 
  • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Zapraszamy do kontaktu

Odpowiemy na wszystkie pytania

Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól oznaczonych *.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Szkoleniowe A-Z Marzena Roth z siedzibą al. 3 Maja 26/35, 05-120 Legionowo, adres e-mail: biuro@a-z.edu.pl. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, w tym przedstawienia oferty Centrum Szkoleniowego A-Z Marzena Roth. Informacje o zasadach przetwarzania danych i przysługujących Pani/ Panu prawach zostały opisane w Polityce prywatności.

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z posiada akredytację kuratorium oświaty?

    Tak, jesteśmy niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli, posiadającą akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty (Decyzja z dn. 21 lipca 2020 r. do pobrania tutaj) i wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych MEiN pod numerem: 16548

    Czy Centrum Rozwoju Edukacji A-Z znajduje się na tzw. białej liście płatników VAT?

    Nie jesteśmy płatnikami VAT, zatem nie figurujemy na tej liście.

    Czy podane ceny są cenami brutto, czy netto?

    Podane ceny są cenami brutto. Ze względu na rodzaj prowadzonej działalności nie jesteśmy płatnikami VAT.

    W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie indywidualne?

    Zapraszamy do rejestracji przez naszą stronę internetową. Przy każdym programie szkolenia znajduje się formularz, który należy wypełnić.

    W jaki sposób dokonać zamówienia szkolenia rady pedagogicznej?

    W celu zamówienia szkolenia dla nauczycieli zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym biurem. Wspólnie omówimy oczekiwania i dopasujemy szkolenie odpowiadające Państwa potrzebom i możliwościom.

    Po omówieniu szczegółów, zamawiający otrzyma wiadomość e-mailową z podsumowaniem i formularzem (do wypełnienia), który jest potwierdzeniem zamówienia szkolenia.

    Szkolenia rad pedagogicznych

    Kategoria szkoleń: Kierunki polityki oświatowej

    “Cyfrowy smoczek” – czyli o roli urządzeń i treści cyfrowych w życiu dzieci w wieku przedszkolnym

    O szkoleniu

    Coraz młodsze dzieci mają kontakt z urządzeniami elektronicznymi, szczególnie teraz ten problem uległ znacznemu nasileniu. Dzieci straciły możliwość korzystania z wielu niecyfrowych segmentów życiowej aktywności. Na to miejsce weszła, z jeszcze większą intensywnością, technologia cyfrowa. Wiedza dorosłych jest w tym względzie niewielka – zazwyczaj nie wiedzą, jak funkcjonują nowe media i aplikacje, jaki mają wpływ na rozwój małych dzieci, jakich zmian dokonują w ich mózgu i funkcjonowaniu. Przed nami nowe wyzwania i konieczność dostosowania sposobów komunikacji z najmłodszymi, które znacznie różnią się od tych sprzed 10 – 15 – 20 lat. Jak budować przekaz do współczesnych dzieci? Jakie metody komunikacji są najskuteczniejsze, a które przestają działać? Jak pomóc dzieciom i sobie?

    Proponowany program szkolenia

    1. Jak współczesne media elektroniczne wpłynęły na zmiany społecznego funkcjonowania dzieci?
    2. Jak pandemia zmieniła funkcjonowanie nas wszystkich, w tym dzieci?
    3. Jak funkcjonuje mózg dziecka? – proces uzależnienia, przebieg i przyczyny
    4. Jak nowoczesne media elektroniczne wpłynęły na zmiany społecznego funkcjonowania dzieci
    5. Co mówią badania? Jakie są prognozowane skutki?
    6. Jak rozpoznać, przeciwdziałać, pomóc?

    Dlaczego warto?

    • Posiadamy akredytację Mazowieckiego Kuratora Oświaty
    • Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe 
    • Przygotujemy imienny certyfikat, zgodny z wytycznymi MEiN 
    • Dopasujemy formę oraz program szkolenia do Waszych potrzeb 
    • Stworzymy przyjazną przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami
    Szkolenia rad pedagogicznych Kierunki polityki oświatowej “Cyfrowy smoczek” – czyli o roli urządzeń i treści cyfrowych w życiu dzieci w wieku przedszkolnym
    Centrum Rozwoju Edukacji A-Z