Ocena efektywności udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej po I semestrze roku szkolnego 2022/2023
Podsumowanie pracy I semestru, w tym dokonanie oceny efektywności udzielania pomocy psychologicznej, to bardzo ważny etap w planowaniu działań pomocowych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
W trakcie szkolenia zostaną przedstawione przykładowe oceny efektywności udzielania PPP. Omówione zostaną również WOFU, a całe spotkanie będzie miało formę case study czyli analizy różnych przypadków, dostosowanych do Państwa potrzeb.
FORMULARZ REJESTRACYJNY ZNAJDUJE SIĘ NA DOLE STRONY
Program szkolenia:
1. Kompleksowa ocena pomocy psychologiczno-pedagogicznej w świetle prawa oświatowego
2. Ocena efektywności udzielania PPP – uczeń posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego
3. Wielospecjalistyczna ocena funkcjonowania ucznia – przykładowe zapisy (uczeń ze spektrum autyzmu, niepełnosprawność intelektualna, zagrożenie niedostosowaniem społecznym)
4. Aneks do IPET-u – kiedy i jak go poprawnie skonstruować?
5. Ocena efektywności PPP – zajęcia specjalistyczne
- Przykłady, analiza wniosków do realizacji, zapisy w dokumentacji
6. Bieżąca praca z uczniem – ocena efektywności
- Określenie zakresu
- Przykłady realizacji
7. Uczniowie objęci PPP
- Posiadający opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej lub ze względu na rozpoznane potrzeby
- System oceniania efektywności
- Dobre praktyki
- Wdrażanie
WAŻNE INFORMACJE:
- Prosimy o podawanie w zgłoszeniach e-maili, z których korzystacie Państwo na co dzień – na te adresy będziemy wysyłać bezpośredni link do szkolenia online. Link do webinaru przekazujemy dzień przed szkoleniem
- Aby dołączyć do spotkania, należy przed szkoleniem kliknąć w przesłany link oraz wypełnić pola tekstowe: imię oraz adres mailowy
- Po wypełnieniu pól nastąpi przekierowanie do okna, w którym będzie wyświetlony obraz z kamery wykładowcy, prezentacja oraz czat, za pomocą którego można się kontaktować z prowadzącym i innymi uczestnikami
- Po szkoleniu, na adres mailowy podany w zgłoszeniu, zostanie wysłany link do materiałów, przygotowanych przez trenera, elektroniczny certyfikat oraz faktura
Prowadzący: Beata Szynalska-Skarżyńska
Psycholożka, nauczycielka, edukatorka, ekspertka edukacji. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu edukacji seksualnej, następnie studia podyplomowe z poradnictwa rodzinnego. W roku 1989 wzięła udział w tworzeniu eksperymentalnej, pierwszej szkoły integracyjnej w Polsce. Przez wiele lat pracowała w szkolnictwie specjalnym oraz w Wojewódzkim Ośrodku Metodycznym (1994-2002), gdzie pełniła funkcje doradcy metodycznego. Od 2005 roku czynnie współpracuje z fundacjami „Niezwykłe dzieci”, „Vademecum”, które wspierają dzieci i dorosłych z Zespołem Aspergera, autyzmem, depresją i innymi zaburzeniami. Realizowała liczne projekty i innowacje pedagogiczne, m.in. Debaty szkolne, Przedsiębiorczość, czy Zespół młodzieżowych doradców.
Zapisz się na to szkolenie

Wybierz termin, aby przejść do formularza rejestracji
