Wspieraj uczniów ze SPE
- Udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Gdy język polski jest barierą – praca z uczniem obcokrajowcem lub powracającym z zagranicy
- Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Praca z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) i wielospecjalistyczna ocena funkcjonowania ucznia (WOPFU)
- Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w szkole ogólnodostępnej
- Uczeń ze spektrum autyzmu – warsztat praktycznych umiejętności nauczyciela
- Uczeń z ADHD – jak mu pomóc?
- Indywidualizacja procesu nauczania
- Praca z dziećmi z ukrytymi dysfunkcjami
- Jak pracować z uczniem z dysleksją? Strategie dla wszystkich etapów edukacyjnych
- SNOS – syndrom nieadekwatnych osiągnięć szkolnych, czyli jak pracować ze „zdolnym leniem”?
- Uczeń zdolny – uczeń wzorowy – szkolny dylemat
- Niedostosowanie społeczne. Jak pracować z uczniem, którego „nie da się wychować”?
- Diagnozowanie niepowodzeń szkolnych uczniów
- Rola nauczyciela wspomagającego w procesie udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej
- Uczeń zdolny – jaki jest, jak go zauważyć, jak z nim pracować?
- Edukacja włączająca w szkole
- Program wychowawczo-profilaktyczny