Specjalnie dla przedszkoli …
- Jak zrobić wrażenie na przedszkolakach, czyli 180 minut treningu programowania i kodowania
- Rozwój psychoseksualny dzieci w wieku przedszkolnym
- “Cyfrowy smoczek” – czyli o roli urządzeń i treści cyfrowych w życiu dzieci w wieku przedszkolnym
- Zabawy i ćwiczenia wprowadzające w świat dziecięcego kodowania i programowania w przedszkolu
- Kompetencje kluczowe w przedszkolu
- Nauka przez zabawę – kreatywne wykorzystanie gier planszowych w przedszkolu
- „Cyberdzieciaki” – przedszkolaki w świecie TIK
- Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w przedszkolu w kontekście nowego stanu prawnego
- Wspieranie rozwoju dziecka w zakresie umiejętności matematycznych w przedszkolu – praktyczne pomysły na pracę z dziećmi
- Kreatywny przedszkolak – przedsiębiorczy dorosły. Dlaczego przedszkole decyduje o karierze edukacyjnej przyszłego ucznia i nie tylko…?
- Ręce są ważne! Rozwijanie motoryki małej i grafomotoryki z elementami terapii ręki
- Sensoryka w rozwoju dziecka. Zmysły i ich integracja
- Ciekawa plastyka sposobem na wszechstronną stymulację rozwoju
- Metody aktywizujące w realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego
- Gimnastyka wyobraźni – metoda STORYLINE, czyli edukacyjne podchody w nauczaniu przedszkolnym
- Bezpieczeństwo w przedszkolu w kontekście wybranych zagadnień prawnych i edukacyjnych
- Realizacja zadań profilaktyczno-wychowawczych w przedszkolu zgodnie z podstawą programową
- Sześciolatek w przedszkolu – jak dzieci sześcioletnie dobrze przygotować do szkoły w świetle nowej podstawy programowej?
- Praca z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu
- Diagnoza dojrzałości szkolnej zgodnie z nową podstawą programową wychowania przedszkolnego
- Jak wspierać aktywność dziecka w przedszkolu, żeby podnosić poziom jego integracji sensorycznej?