Zaplanuj szkolenie ,,na czasie”
- Jak zrobić wrażenie na uczniach, czyli 180 minut treningu programowania i kodowania
- W jaki sposób gry planszowe (gamifikacja) pomaga uczniom w osiąganiu sukcesów w nauce
- Dzieci cierpią po cichu – czy i jak można im pomóc? Nauczyciel w obliczu nowego wyzwania wychowawczego.
- Wychowawca dzisiaj – jak w dobie zdalnego nauczania skutecznie wychowywać i wspierać naszych uczniów?
- Zmiany na egzaminie ósmoklasisty i maturalnym w roku szkolnym 2020/2021
- Współpraca z rodzicami w nowej rzeczywistości edukacyjnej
- Emocjonalne SOS – jak skutecznie wspierać dzieci i rodziców w czasie pandemii?
- Cyfrowy smoczek/cyfrowa smycz – cyberdzieci, czyli nowe wyzwania związane z pandemią
- Prace domowe, testy, ocenianie – jak uczyć efektywnie w edukacji zdalnej
- Jakość kształcenia i jej wpływ na sukces edukacyjny uczniów w kontekście nauczania tradycyjnego i on-line
- Prawa, obowiązki i ochrona prawna nauczycieli w czasie zagrożenia epidemiologicznego
- Jak ocenić umiejętności ucznia i jego zachowanie w warunkach nauczania zdalnego?
- Nowe zadania nauczycieli w czasie pandemii COVID-19
- Udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w warunkach pandemii COVID-19
- Emocje nauczyciela w warunkach pandemii
- Recepty na zajęcia w przedszkolu w czasie pandemii – nauka, zabawa i bezpieczny dystans
- Jak realizować wymagania i przygotować dokumentację z realizacji awansu zawodowego w rzeczywistości online
- Praca zdalna w szkole podstawowej/przedszkolu – jak wspierać rodziców i jak motywować dzieci do nauki
- Praca z uczniem ze SPE – efektywne, zdalne nauczanie i udzielanie PPP w sytuacji pandemii COVID 19
- Wykluczenie – jak pracować z dziećmi i młodzieżą w postpandemicznej rzeczywistości?
- Jak zachować spokój, dystans i radość życia w niepewnej rzeczywistości?
- Metody radzenia sobie ze stresem
- Pracownicze Plany Kapitałowe w placówce oświatowej