fbpx
A-Z Centrum Rozwoju Edukacji

Uczenie przez zabawę: wprowadzenie do metodyki Smart Games

Czy zastanawialiście się kiedyś, jak wzbogacić proces edukacyjny w Waszych placówkach, zachowując przy tym element zabawy i angażując uczniów na każdym etapie nauki? Zapraszamy na unikatowe szkolenie “Smart Games w Edukacji: innowacyjne narzędzia dydaktyczne”, które oferuje praktyczne i efektywne rozwiązania dla współczesnych wyzwań edukacyjnych.

Szkolenie to jest dedykowane nauczycielom klas 1-8 i ma na celu nie tylko zaprezentowanie możliwości wykorzystania gier Smart Games w nauczaniu, ale także rozwijanie kompetencji niezbędnych dla młodych ludzi w XXI wieku. W trakcie szkolenia, uczestnicy zdobędą umiejętności z zakresu myślenia logicznego, przestrzennego oraz pracy zespołowej. Co więcej, przedstawione zostaną konkretne sposoby adaptacji tych narzędzi do różnorodnych potrzeb i poziomów nauczania.

Na szkoleniu nauczyciele dowiedzą się, jak grywalizacja i zastosowanie innowacyjnych gier dydaktycznych mogą nie tylko wzbogacić materiał lekcyjny, ale również znacząco zwiększyć zaangażowanie uczniów, poprawić wyniki w nauce i wpłynąć na rozwijanie miękkich kompetencji takich jak komunikacja, współpraca czy kreatywność. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z pełnym programem szkolenia i dołączenia do grona edukatorów, którzy już teraz kształtują przyszłość edukacji.

 

Program szkolenia:

 

1. Wprowadzenie do Smart Games: Co to są Smart Games i jakie są ich edukacyjne korzyści

 

2. Metodyka Smart: Jak efektywnie wprowadzić gry do programu nauczania i jakie są najlepsze praktyki

 

3. Rozwijanie umiejętności myślenia logicznego i przestrzennego: ćwiczenia i zadania praktyczne z wykorzystaniem różnych gier z serii Smart Games

 

4. Praca zespołowa i komunikacja: jak wykorzystać gry do rozwijania umiejętności społecznych i miękkich kompetencji

 

5. Grywalizacja w edukacji: Jak zorganizować lekcje z elementami gry, które zwiększą zaangażowanie i efektywność nauki?

 

6. Adaptacja narzędzi dydaktycznych: jak dostosować różne gry Smart Games do potrzeb i poziomów różnych klas

 

7. Case Studies: Prezentacja przykładowych scenariuszy lekcji i dyskusja na ich temat

 

8. Podsumowanie i Q&A: Odpowiedzi na pytania i wspólne podsumowanie szkolenia

Zamów szkolenie

Formularz

Proszę uzupełnić to pole. Proszę uzupełnić to pole.
Proszę uzupełnić to pole. Proszę uzupełnić to pole. Proszę wprowadzić prawidłowy adres email.
Proszę wprowadzić uwagi
Proszę o wyrażenie zgody.
Proszę o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.