fbpx
A-Z Centrum Rozwoju Edukacji

Kiedy i jak udzielać informacji zwrotnej wspierającej proces uczenia się uczniów?

Dlaczego informacja zwrotna dla ucznia jest tak bardzo istotna? Nauczyciele zauważają, że  stopnie szkolne niekoniecznie działają motywująco na uczniów, szczególnie tych z trudnościami. Jak zatem zachęcić ich do wysiłku, do podejmowania trudu, jak zmotywować?

Szkolenie Kiedy i jak udzielać informacji zwrotnej wspierającej procesu uczenia się uczniów?  daje nauczycielom praktyczne propozycje rozwiązań. Pozwala na zapoznanie się z filozofią formułowania informacji  zwrotnej (IZ) , wspierającej proces ucznia się uczniów. Dzięki IZ uczeń wie, co umie i robi dobrze, a co i w jaki sposób powinien poprawić. To zachęca go do wysiłku, pozwala lepiej przygotować się do lekcji, daje poczucie sprawiedliwości i bezpieczeństwa na lekcji, a nauczycielowi pozwala osiągnąć satysfakcję i poczucie sukcesu w procesie nauczania.

 

Program szkolenia:

 

1. Forma informacji zwrotnej

 

2. Czy IZ jest rzeczywiście czasochłonna i pracochłonna?

 

3. Jak często i w jakiej formie udzielać IZ?

 

4. Stosunek uczniów do informacji zwrotnej

 

5. Jak egzekwować poprawę pracy, gdy uczeń otrzymał IZ?

 

6. Archiwizowanie IZ

 

7. Pozyskiwanie informacji zwrotnej od uczniów

 

8. Wnioski

Zamów szkolenie

Formularz

Proszę uzupełnić to pole. Proszę uzupełnić to pole.
Proszę uzupełnić to pole. Proszę uzupełnić to pole. Proszę wprowadzić prawidłowy adres email.
Proszę wprowadzić uwagi
Proszę o wyrażenie zgody.
Proszę o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.