Metody aktywizujące w pracy z uczniem ze spektrum autyzmu
Indywidualizacja nauczania, dostosowanie metod i sposobów oceniania, to obecnie nieodłączne elementy pracy z uczniami ze spektrum autyzmu. Dlatego nauczyciele wciąż szukają doskonalszych rozwiązań, które uwzględniają zarówno specyfikę ASD, jak i konieczność poświęcenia odpowiedniej ilości czasu całej klasie. Dobrym rozwiązaniem mogą okazać się metody aktywizujące, które pozwalają na włączenie uczniów w proces edukacyjny, naukę poprzez działanie, przeżywanie, a także integrację z zespołem klasowym. Proponujemy Państwu szkolenie, podczas którego uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób stosować je w pracy z uczniem ze spektrum autyzmu oraz otrzymają praktyczne przykłady do wykorzystania w trakcie zajęć lekcyjnych.
-
Rozpoznanie i dostosowanie – analiza przypadków
-
Wykorzystać ograniczenia – co zrobić z „niezrozumiałym” potencjałem ucznia autystycznego
-
Metody aktywne, które trafiają do każdego – uczeń z ASD w konfrontacji z pracą zespołową
-
Indywidualizacja – zobaczyć wyjątkowość
-
Odległe skojarzenia, odmienne wzorce poznawcze – przestrzeń dla kreatywności ucznia
z ASD
-
Przykłady metod aktywnych z klasą, dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczniów z ASD
Zamów szkolenie

Formularz
