A-Z Centrum Rozwoju Edukacji

Ewaluacja… i co dalej – jak sprawić, żeby ewaluacja prowadziła do rozwoju szkoły i nie była przykrym obowiązkiem?

Wprowadzona zmiana w sprawowaniu nadzoru pedagogicznego ma służyć rozwojowi pojedynczych szkół. Nowy model nadzoru jest rozwiązaniem systemowym, dającym możliwość wypowiedzieć się w sprawach szkoły rodzicom, uczniom i innym partnerom. Jak zatem wykorzystać tę zmianę , aby stała się autentycznym bodźcem rozwoju społeczności uczących się, a nie wymuszoną prawem koniecznością. Po ewaluacji czas na analizę pozyskanych informacji i profesjonalną pracę z wynikami. Tylko wspólna praca całej rady gwarantuję sukces! Rada powinna analizować wyniki ewaluacji i wspólnie planować działania po ewaluacji wewnętrznej. Jesteśmy po to, żeby Ci pomóc! Przygotowana propozycja uwzględnia propozycję – scenariusz spotkania ze społecznością szkoły i wspólną pracę nad analizą wyników i działaniami po ewaluacji

Po zajęciach uczestnicy będą potrafili;
  • Przeanalizować wyniki ewaluacji,
  • Wspólnie z radą zaplanować działania po ewaluacji,
Program szkolenia :
  • Uporządkowanie wiadomości o ewaluacji
  • Omówienie zasad pracy metodą Johna Fischera, przedstawienie metody
  • Analiza informacji w przykładowych raportach po ewaluacji zewnętrznej i wewnętrznej,
  • Uzgodnienie priorytetów do pracy z rada
  • Analiza przyczyn występujących problemów
  • Zaplanowanie działań eliminujących przyczyny problemów,
  • Podsumowanie spotkania- wady i zalety metody
Opinie o szkoleniu

Szkolenie przemyślanie, kompetentne , skłoniło do refleksji. Kompetentny przekaz, fachowo przeprowadzone szkolenie.15.10.2015

Zamów szkolenie

Formularz

Proszę uzupełnić to pole. Proszę uzupełnić to pole.
Proszę uzupełnić to pole. Proszę uzupełnić to pole. Proszę wprowadzić prawidłowy adres email.
Proszę o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.